Відповідно до плану роботи НМЦ ПТО у Херсонській області 19 лютого 2020 року у Державному навчальному закладі «Вище професійне                  училище № 2 м. Херсона» для педагогів професійно (професійно-технічних) закладів освіти будівельного напрямку було організовано та проведено навчання щодо впровадження в освітній процес одну із форм методичної роботи, як майстер – клас.

         Майстер-клас – це форма заняття, на якому педагог передає досвід своєї роботи через пряме коментування й демонстрацію найефективніших методів, прийомів, плануючи застосування їх усіма учасниками заняття.

         Педагоги закладу ознайомили присутніх з власним досвідом роботи щодо самостійного опанування та апробації на практиці у вільний від основної роботи час новітніх виробничих та інформаційно-комунікаційних технологій, які непередбачені в навчальних програмах з подальшим упровадженням в освітній процес у ДНЗ « Вище професійне училище № 2 м. Херсона».

         Упродовж навчання для слухачів педагоги закладу провели майстер-класи:

  •         «Шліфування поверхонь механізованим способом» (викладач Чорна С.М., майстер виробничого навчання Залужець О.Б.) з застосуванням шліфувальних машин німецького виробника DWS 801 STARK з витянутою ручкою для шліфування стін, стель та DSO8 – 180 WORCRAFT;
  •         «Мурування гвинтових стовпів з порожнистої керамічної цегли розміром 380 х 380 мм за допомогою металевих шаблонів» (викладач                    Лисенко О.М., майстер виробничого навчання Куліда А.О.);
  •         «Нанесення декоративної акрилової фарби Магія на гіпсокартонні поверхні» ( методист училища Король С.О., майстер виробничого навчання Залужець О.Б.) .

Кожен майстер – клас складався з трьох етапів:

-         теоретичний (доповідь викладачів спеціальної технології з вказаної теми, яка супроводжувалась слайд презентацією та відео);

-         практичний (демонстрація майстром виробничого навчання методів та прийомів виконання робіт);

-         заключний ( відтворення вправ учасниками майстер – класу, дискусія за результатами проведеного майстер – класу щодо доцільності упровадження в освітній процес).

19 02 1

19 02 2

19 02 3

19 02 4

19 02 5

19 02 6