Аренда мебели для мероприятий.

АНАЛІЗ РОБОТИ

колективу державного навчального закладу «Вище професійне училище № 2 м. Херсона» у 2012-2013 навчальному році та завдання на новий 2013-2014 навчальний рік у світлі вимог Законів України «Про професійно-технічну освіту», «Про загальну середню освіту» та реалізації програми “Професійно-технічна освіта Херсонщини ”

 

 

         Шановні колеги!

Аналізуючи діяльність нашого колективу з підготовки кваліфікованих робітників для будівельної галузі, можна сказати, що в минулому 2012-2013 навчальному році нами зроблено багато кроків вперед щодо реалізації тих пріоритетних напрямків розвитку навчального закладу, які ми накреслили в робочому плані на навчальний 2012-2013 рік. Не зважаючи на відсутність Державного фінансування на розвиток та обмеження фінансування комунальних потреб 60%.

            Ми з Вами поглиблювали роботу з соціальними партнерами компаніями виробниками сучасних матеріалів «КНАУФ» і «Хенкель Баутехнік (Україна)». Про позитивні результати цієї співпраці свідчить сертифікат за успішну співпрацю яким училище нагороджене в липні 2013 р. в м. Тернопіль.

            Ми працювали з традиційними роботодавцями-партнерами, будівельниками але в м. Херсоні є багато будівельних підприємств, які призупинили свою діяльність, з причин відсутності замовлень і повна відсутність фінансування з Державного бюджету.

Співпраці з роботодавцями велику шкоду принесло казначейство, яке місяцями не оплачує кошти будівельникам, відповідно не поступають зароблені кошти в училище, на сьогодні за вісім місяців борг будівельників становить 191 тис. грн. Ми звернулися до прокуратури, яка готує позов до суду.

У напрямку співпраці з громадськими організаціями «Українське козацтво» робота проводиться, наповнюється змістом, але у нас в цій роботі є багато формального підходу.

У минулому році ми з Вами плідно попрацювали над модернізацією і зміцненням навчально-матеріальної бази училища. Заплановані заходи, накреслені в робочому плані на 2012-2013 н.р в основному виконано. Для покращення НМБ в навчальному році, умов навчання ми вклали 304547 грн. (ремонт, заміна вікон, виготовлення меблів, підлоги) на виробниче навчання –112547грн. Над іміджем училища ми непогано з Вами попрацювали. Училище готове до нового 2013-2014 н. р.. Перше місце по області в конкурсі професійної майстерності з професії «Монтажник ГКК», і дев’яте місце на Міждународному конкурсі майстер в/н Мороз В.М. і учень групи Т-39 Дорошенко Владислав, перше місце з професії столяр. На Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності з професії столяр ми спрацювали гірше про це скажу пізніше.

            Покращується робота, є ознаки системи в підготовці висококваліфікованих робітників високих розрядів, на третьому ступені, але є у цій справі багато недоліків. Головний недолік це – невиконання всіма учнями норм виробітку, культура і якість бажає бути кращою, про це ми говорили не перший рік. Найголовніше завдання – керівників закладу, старших майстрів, майстрів виробничого навчання робити все для того, щоб учень відчував, що він опановує, виконує роботи 4-5 розрядів у майстернях та на будовах, і ці роботи своєчасно, справедливо оцінюються майстром в/н. Одним словом, треба створювати на кожному навчальному, робочому місці атмосферу навчання, а не роботи в найгірших її проявах, про це я говорив не раз.

            Шановні колеги ця істина нами відпрацьовується, але повільно.

            Ми з Вами продовжували роботу по оновленню змісту навчання впровадженням нових освітніх і виробничих технологій використовуючи можливості НПБЦ «Хенкель Баутехнік (Україна)» і «КНАУФ». На минулій підсумковій педраді я критикував керівників НПБЦ, керівників структурних підрозділів. Робота суттєво покращилась, але шановні, ми з Вами не досягли мети – п. Назарова І.М. забула про це завдання, а п. Соколов Г.Д. не нагадав, окремі учні своєчасно не виконали умови підготовки до екзамену. Тому, шановні керівники п. Король С.О., Соколов Г.Д, керівники груп, на ДКА випускник повинен в описовій частині своєї роботи мати копію сертифікатів. Це стосується випускників ІІ-ІІІ ступенів. Треба відпрацювати систему, закінчив курс штукатурних робіт, закріпляє навчання в центрі і отримує сертифікат по утепленню, декоративній штукатурці, на ІІ курсі сертифікат по лицюванню. Це Вам завдання, розпочинайте роботу з випускниками з 01.09.2013 року, готуйте випускників ІІ-ІІІ ступенів, батьків до цього. Таке завдання ставилося на попередній педраді, але робота зрушилась дуже повільно, я маю на увазі групи перших та других курсів.

            При всіх труднощах з робочими місцями на виробництві більшість учнів працювали на реальних об’єктах, навчались отримували з/плату, заробляли позабюджетні кошти 401423,00 грн. за 6 місяців 2013 року, із них боргу 191 тис. грн

            Збільшилось виробництво продукції в училищних майстернях 114000,00 грн., але як минулого року це збільшення здійснилося за рахунок власних замовлень меблів, столярних виробів. З послугами населенню, підприємствам у нас є проблеми.

            Училище до 01.06.2013 р. повністю готове до нового 2013-2014 навчального року. Тут ми з Вами, учнями попрацювали добре 304547 тис. грн. ми вклали в підготовку училища до нового навчального року і зміцнення НМБ училища. Велика подяка в цьому керівникам Соколову Г.Д., Феденок Л.П., майстрам в/н Золотаревському М.С., Сомовій А.Ю., Морозу В.М.,       Мацалковському О.В., Падалкі С.М., Василишиній І.В., Кузьменку І.В., Борейку В.В.

            Шановні колеги це узагальнені результати нашої діяльності в 2012 – 2013 н. році давайте подивимося як ми спрацювали в навчальному році з підготовки учнів до праці і життя.

 

1.     

За підсумками 2012 – 2013 н. р. маємо такі результати із предметів професійно-теоретичної підготовки: (див. ММС).

 

         Якісний показник навчальних досягнень учнів із предметів професійно – теоретичної підготовки становить 72,7% (у минулому році 75,3%).

За підсумками навчального року якісний показник з підготовки молодших спеціалістів склав 96,4% (у минулому році 93,4%). В цілому, якісний показник навчальних досягнень учнів ІІ та ІІІ ступеня підготовки за рік становить 73,8% ( у минулому році 76,2%). Випускники групи 56 показали високі результати на ДКА.

Проаналізувавши показники навчальних досягнень учнів з професійно – теоретичної підготовки по групам,курсам,професіям,спеціальності на кінець року маємо такі результати: (див. ММС).

 

Найкращі результати за рік з професійно – теоретичної підготовки мають учні, які навчаються за професіями:

-         муляр; штукатур; лицювальник – плиточник; маляр;

-         кухар;

-         штукатур; монтажник ГКК, маляр.

За результатами навчального року на «відмінно» училище закінчили – 16 учнів (гр. Т-20 – 1 чол., гр. Т-39 – 2 чол., гр. Т-9-1 чол., гр. Т-10-6 чол., гр. Т-23 – 1 чол., гр. Т-25 – 2 чол., гр. Т-26 – 2 чол., Т-36 – 1 чол).

-         на «7 -9 » навчальний рік з предметів професійно – теоретичної підготовки закінчили 369 учнів, що становить – 59,6%;

-         на «10-12» балів – 88 учнів, що становить – 14,2%.

За результатами навчального року 7 учнів не атестовано. Це учні груп:

11 – Пірогов С.;

21 – Ісюк А.;

Т-3 – Чіпчар Б.;

17 – Перейма О.;

Т-7 Вейсалов Р., Плекан Д.;

Т-25 – Прикоп М.

Головна причина не атестацій учнів – це пропуски занять без поважних причин, відсутність бажання відвідувати додаткові заняття, байдужість батьків до результатів навчальних досягнень їх дітей і відсутні постійні контакти керівників навчальних груп з батьками, викладачами предметниками.

 

2.     

         За підсумками навчального року рівень умінь і знань з виробничого навчання у порівнянні з минулим роком становить:

2011-2012 н. р.

2012-2013 н. р.

83%

86,5%

По курсам серед учнів якість знань, умінь і навичок такий:

I курс – 82%

80%

II курс –77%

85%

III курс – 79%

89%

Гр. ТУ – 96%

92%

Середній бал з виробничого навчання по училищу становить:

8,0

7,9

Середній бал по курсам такий:

I курс – 7,7

7,3

II курс – 7,5

7,8

III курс – 8,0

8,0

Гр. ТУ – 8,8

8,5

        

За підсумками 2012-2013 навчального року якісний показник і середній бал                              з виробничого навчання по групам: (див. на екрані ММС).

 

        За результатами атестації 2012-2013 н. р. з виробничого навчання на:

-         середньому рівні (4-6 балів) – 80 чол. – 13,5% -   це високий показник три навчальні групи готовиться на 4-6 бала;

-         на достатньому рівні (7-9 балів) –378 чол. – 63,8%;

-         на високому рівні (10-12 балів) – 134 чол. – 22,8%.

На жаль, за результатами навчального року з виробничого навчання 6 учні не атестовані, це учні, що підлягають відрахуванню.

         В 2012-2013 н. р. було пропущено без поважних причин 7401 годин (в минулому році –4899 годин). В середньому одним учнем пропущено 11,8 години.

Найгірший стан справ з відвідування занять у таких групах: (див. на екрані ММС).

В навчально-практичному будівельному центрі компанії «Хенкель Баутехнік (Україна)» протягом 2012-2013 навчального року пройшли підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації за новими сучасними технологіями і матеріалами 504 слухача (в минулому році 357 слухачів) за темами: декоративне опорядження,утеплення фасадів, плиткове облицювання, улаштування підлог .

З 30 НПБЦ «Хенкель Баутехнік (Україна)» наш заклад нагороджений сертифікатом, ми на третій позиції в номінації вкладення в розвиток НМБ училища.

Керівник центру Борейко В.В. на заняттях впроваджував нові інноваційні технології, нові форми і методи професійної підготовки слухачів, зміцнював навчально-матеріальну базу центру, але є факти несвоєчасної виписки учням сертифікатів, системності в навчанні учнів в НПЦ І-ІІ курсів.

Регіональний навчально-практичний будівельний центр фірми "КНАУФ" де керівник Мороз В.М. в 2012-2013 навчальному році пройшли навчання по спеціальності монтажник гіпсокартонних конструкцій 52 слухача (в минулому навчальному році 101 слухачів).

Керівник центру Мороз В.М. на заняттях впроваджує нові методики навчання, інноваційні, освітянські технології. Зміцнює і вдосконалює навчально-матеріальну базу центру «КНАУФ» і училища, але показники погіршилися, результативність 52%.

Відсутня робота з другими навчальними закладами, будівельними організаціями, сам Віктор Миколайович став необов’язковий в своїх рішеннях.

         Старшому майстру Соколову Г.Д., керівникам НПБЦ, майстрам в/н треба в подальшому забезпечити стовідсоткове якісне навчання випускників в НПБЦ.

Учні групи столярів виконували столярні та мебельні роботи для замовників у навчальній майстерні.

         У виконанні замовлень брали участь учні груп 25, 35, Т-5, Т-25, Т-33 (майстри в/н                   Кирюхін М.О., Саух С.М., Мацалковський О.В., Залужеці О.Б.) які виконали замовлення на суму:

- група 25 –3709,00 грн.;

- група 35 – 41785,00 грн.;

- група Т-5 –5478,00 грн;

- група Т-25 – 52622,00 грн.;


- група Т-33 –10835,00 грн.


Всього: 114429,00 грн.

Чистий прибуток склав:33584,00 грн. – це показник кращий за минулий рік. (див. на екрані ММС).

Учні якісно сучасними матеріалами за новими технологіями виконували оздоблювальні роботи і цегляні роботи, на суму 401тис. грн... Поступили в училище від виробничої діяльності 210280 грн., борг 191 тис. грн..: по групам (див. на екрані ММС).

        

Велась робота по зміцненню навчально-матеріальної бази виробничого навчання 112547 грн. ми вклали в розвиток.

На базі майстерні столярів ручної обробки був зроблений центр Німецької фірми «Роберт Бош ЛД», яка для навчальних цілей передала ручний інструмент в кількості 25 одиниць на суму 35000,00 грн. і 20 тис. грн., для облаштування НПЦ.

3.     

                   За підсумками 2012-2013 н. р. маємо такі результати із загальноосвітніх дисциплін. Якісний показник із загальноосвітніх дисциплін склав 52,3відсотка (минулорічний –53,3) , середній бал – 6,5. (дивіться ММС.):

        

         На державній підсумковій атестації 8 учнів (42,1 %) показали достатній,                     10 учнів (52,7%) – середній, 1 учень (5,2%) – початковий рівень навчальних досягнень з математики. Значних розходжень з річними оцінками по жодному з предметів не було. Це говорить, перш за все, про об’єктивність оцінювання учнів викладачами.

         За результатами атестації учнів за 2012-2013 н. р. маємо таку картину успішності по групах (дивіться ММС.):

 

         В цілому по училищу 19 учнів закінчили навчальний рік на високому рівні,               177 учнів – на достатньому та високому. Всього по училищу якісний показник навчальних досягнень учнів склав 33,2 відсотка (минулорічний 34,8%). Серед учнів, які здобувають повну середню освіту, якісний показник склав 7,8 відсотка (19 учнів навчаються на високому та достатньому рівнях). Минулорічний показник 6,3 відсотка. Всього по училищу 19 учнів (3,2 %) мають початковий рівень навчальних досягнень. Минулого навчального року таких учнів налічувалося 13. Найбільше таких учнів у групах зі здобуттям загальної середньої освіти. Тому викладачам загальноосвітніх дисциплін слід ретельніше продумувати форми роботи з такими учнями. Викладачі знають над чим треба працювати, треба підвищувати якість загальної освітньої підготовки.

                   За результатами навчального року 21 учень (3,4%) не атестований, троє з них підлягають відрахуванню, а 18 – ті, що не атестовані з окремих предметів. Шановні треба негайно розпочати роботу з цими учнями, їх батьками, якщо ми своєчасно цього не зробимо ми просто втратимо їх.

         У розрізі загальоноосвітніх предметі результати атестації є такими (дивіться ММС.):

 

4.     

     За підсумками навчального року якість фізичної підготовки склала:

 

  • Викладач фізичного виховання Коротков В.М. в групах: 26, 27, 25, 36, 37, Т-23, Т-25, Т-26, Т-27, Т-20, Т-33, Т-36,35,21,46,56

Якість НДУ – 72,8%. Середній бал – 7,8.

  • викладач фізичного виховання Хуторянський С.В. в групах: 15,Т-3,Т-6,

Т-37, Т-38, Т-39,Т-7,Т-10,31,Т-9

Якість НДУ – 76,3%. Середній бал – 7,8.

  • викладач фізичного виховання Білик Ю.Ю. в групах: 11, 16, 17, Т-5.

Якість НДУ – 75,8%. Середній бал – 7,6.

В цілому по училищу з фізичного виховання якість НДУ –77,5 %; середній бал- 7,7 . ( минулий рік якість НДУ – 79,5%; середній бал 7,9.).

У навчальних групах стан навчальних справ з фізичного виховання такий (див. таблицю на ММС.)

 

          За підсумками обласної першості змагань наша збірна команда зайняла І – загальнокомандне місце серед закладів ПТНЗ області.

 

Проводиться робота по зміцненню матеріальної бази:

  1. 1.Замінили та реставрували меблі в методичному кабінеті.
  2. 2.Придбали інвентар: 2 м’ячі для гри в футзал, 10 баскетбольних м’яча, 13 м’ячів для гри для волейбол.
  3. 3.Пофарбували футбольні ворота.
  4. 4.Навели розмітку на футбольному полі та бігових доріжках
  5. 5.Ремонт у спортивному залі виконано на 95%..
  6. 6.Замовлені металопластикові вікна в спортивний зал.

            

          Спортивно-матеріальна база знаходиться на середньому рівні але неповністю відповідає всім нормам, це зв’язано з недофінансуванням державою,недостатньо: м’ячів для спортивних ігор, гімнастичних матів, відсутні сучасні засоби для проведення уроків та позакласних заходів з фізичного виховання.

 

         Шановні колеги! Керівник фізичного виховання знає завдання,  треба йому   допомогти , підтримувати і все буде гаразд.

 

5.

Навчальною частиною проаналізовано відвідування теоретичних занять   у 2012-2013 н. р.. За цей період було пропущено 67066 навчальних годин, без поважних причин - 28453години (минулого року відповідно (48948-17378).

         У розрізі груп відвідування теоретичних занять є таким : див. ММС

Група

Всього пропущено годин

З них без поважних причин

Середня кількість пропусків без поважних причин на 1учня

11

4260

1140

39,3

15

7375

2599

113,0

16

2806

1234

49,3

17

7986

2774

99,0

21

3782

1766

80,2

25

2708

1744

79,2

26

1814

560

25,4

27

4357

2632

101,2

31

4140

1724

71,8

35

2318

540

20,0

36

3318

446

15,3

37

1424

80

3,2

46

1368

974

64,9

56

466

172

10,1

Т-3

3096

1040

34,6

Т-5

3600

2054

73,3

Т-6

1486

296

9,8

Т-7

2578

1782

59,4

Т-9

2112

878

32,5

Т-10

3344

566

18,8

Т-20

548

188

7,2

Т-23

2634

942

36,2

Т-25

718

254

18,1

Т-26

1340

688

24,5

Т-27

1530

696

34,8

Т-33

604

148

9,8

Т-36

380

140

9,3

Т-37

206

30

2,0

Т-38

480

190

12,8

Т-39

288

176

11,7

Всього:

67066

28453

40,1

 

         У середньому по училищу кожен учень пропустив без поважних причин                        по 40,1 навчальних години, + 11,8 з виробничого навчання, 53 години на одного учня.

         У порівнянні з аналогічним періодом минулого навчального року показники пропусків занять без поважних причин збільшились на 63 відсотка. Це досить стрімке зростання показника пропусків занять.

 

         Досить значні втрати навчального часу допустили учні груп 15,17,21,27,25,31,46,Т-5,Т-7,Т-9,Т-23 (керівники груп Кузьменко І.В., Король О.О., Діденко В.М., Нікітенко Н.А., Ситник К.М., Савін О.І., Борейко В.В., Ільїнська Л.І., Степаненко Л.В., Кирюхін М.О., Фальковський А.Ю., Худенко М.С., Лисенко О.М., Білик Ю.Ю., Мацалковський О.В., Кашин Є.С., Сомова А.Ю.,Золотаревський М.С., Сергєєва О.А., Борисов П.Л., Птицина І.Г.).

         Майже без втрат навчального часу спрацювали у цьому навчальному році групи 37,36,Т-6,Т-20,Т-33,Т-36,Т-37,Т-38,Т-39(керівники груп Бойчук Л.Д., Залужець О.Б., Філовська О.В., Челишева Т.Ф., Русанов М.В., Крупцева І.О., Білоус Л.Ю., Гринчак І.М., Яценко О.В., Василишина І.В., Назарова І.М., Чорна С.М., Падалка С.М., Чередниченко С.Я.).

Одна з причин значної кількості пропусків занять без поважних причин - недосконалість контролю з боку керівників груп, послаблення вимогливості до відвідування занять. Друга причина – недостатня робота з батьками. Третя – неефективна індивідуальна робота з учнями. Ці фактори разом з надзвичайно низькою мотивацією сьогоднішньої молоді до навчання, часто відсутністю контролю з боку батьків і спричиняють високі показники пропусків занять без поважних причин. І, як результат, - зниження рівня навчальних досягнень учнів.

 

         Шановні колеги! Я дуже прошу Вас зверніть увагу, перегляньте свою роботу з учнями, батьками з приводу пропусків. Відпрацювання пропусків учнями окремі керівники звели до формальності. Керівникам училища треба більше вимогливості до підлеглих.

6.     

Педагогічний колектив ДНЗ «ВПУ № 2 м. Херсона» у 2012 – 2013 році працював над єдиною методичною проблемою «Розвиток життєвої компетентності особистості та підготовка її до успіху в умовах сучасного ПТНЗ».

За даний навчальний рік колектив має певні надбання по реалізації даної проблеми – це впровадження у навчальний процес сучасних будівельних технологій, матеріалів та інструментів компаній «Хенкель Баутехнік», «Кнауф», «БОШ» та використання інноваційних технологій навчання і виховання учнів.

У навчальному році було проведено 10 педрад, 10 інструктивно-методичних нарад викладачів та 44 інструктивно-методичні наради майстрів в/н. За планом працювали методичні об`єднання (10 засідань), школа “Молодого майстра в/н” (9 засідань), об’єднання “Класних керівників”(8 засідань).

Всі питання, що виносилися на вищезазначені засідання були розглянуті та обговорені.

Результати атестацій свідчать, що методична робота в ПТНЗ стимулювала окремих педагогічних працівників до підвищення кваліфікаційної категорії.

         Результати атестації педагогічних працівників у 2012-2013 н. р. (дивіться ММС.):

Всього атесто-вано

Присвоєно

викладачам

Підтверджено

викладачам

Присво-єно

майстрам в\н

Присвоєно

майстрам в\н

Підтверд-жено

майстрами в\н

вищу

кат.

мето-

дист

І

кат

ІІ кат

ст.

викл.

вищу

кат.

мето

дист

І

кат

ІІ кат

І

кат

ІІ кат

10

т.р.

11

т.р.

12

т.р.

11

т.р.

12

т.р.

9

1

-

-

1

-

1

-

-

-

-

-

-

3

-

-

-

 

Але для навчального закладу такого рівня, це низькі показники, але за нинішньої системи роботи з молодими майстрами більшість з них ( Падалко С.М., Василишина І.М., Залужець О.Б., Мацалковський О.В.) мали б на сьогоднішній день вищі тарифні розряди та категорії. Отже, основна мета та завдання – продовжувати роботу, щоб кожен майстер виробничого навчання мав високі розряди з декількох професій і своєчасно атестувався на вищу, якісну ступінь.

Належна робота здійснювалась у напрямку підвищення фахової майстерності майстрів виробничого навчання (дивіться ММС.):

У грудні 2012 року завідуючий НПБЦ «Ceresit» в Херсонській області     Борейко В.В. разом з викладачем спеціальних дисциплін Чередниченко С.Я. проводили обласний майстер-клас за темою: «Декоративне опорядження фасадів, у квітня Борейко В.В. проводив майстер-клас за темою «Системи утеплення фасадів». Майстер-класи з виробничого навчання провели завідуючий НПБЦ «Кнауф» Мороз В.М. «Техніка роботи з штукатурно-кладковою сумішшю «Кнауф НР Старт Цемент» та майстер в\н Трусій В.Ю. «Фігурне витесування з каменя-черепашника». Уроки та майстер-класи пройшли на достатньому методичному рівні, відзначаються ефективним використанням інноваційних технологій, педагоги вміло застосували методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності   Брали участь в Міжнародному конкурсі фахової майстерності серед майстрів виробничого навчання та учнів за професією «Монтаж ГКК» у м. Львів, ввійшли в десятку кращих (майстер в/н Мороз В.М. і учень Дорошенко В.), у обласному конкурсі фахової майстерності серед майстрів в\н професії «Кухар», де посіли 8 місце (майстер в\н Білоус Л.Ю.).У квітні у м. Луцьк проходив ІІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії «Столяр будівельний», Херсонщину представляв учень нашого закладу Савченко Іван і зайняв 15 місце.

Шановні колеги! Це «Золота середина» , але для нашого навчального закладу   - це поразка, керівники структурних підрозділів, учасники «само заспокоїлися», і маємо такий результат.

В подальшому п. Соколов Г.Д., Король С.О., майстри виробничого навчання, викладачі спеціальної дисципліни повинні з таких результатів зробити висновки і більш відповідально готувати учнів до такого рівня змагань.

 

Проводилась робота, щодо методичного забезпечення навчального процесу,

протягом навчального року було створено 11 навчальних фільмів: (дивіться ММС.):

 

Але не всі сценарії продумано, багато недоліків у теоретичних визначеннях та технології виконання робіт, цей напрямок ми будемо продовжувати і у цьому навчальному році, але більше відповідальності треба ставитися до термінів і якості в роботі.

Узагальнюються і висвітлюються на сайті новини закладу, а саме : передовий досвід з питань:«Впровадження сучасних технологій та матеріалів у навчальний процес»,«Соціальне партнерство», результати проведення конкурсів фахової майстерності та інші заходи. З метою формування інформаційного освітнього середовища професійно-технічних навчальних закладів, поширення досвіду використання інформаційно-комунікаційних технологій брали участь в першому етапі Всеукраїнського конкурсу веб-сайтів професійно-технічних навчальних закладів. Серед 17 учасників ПТНЗ області посіли 3місце         (Дипломом ІІІ ступеня).

На базі ДНЗ «ВПУ № 2 м. Херсона» проходили: Конкурс фахової майстерності серед учнів професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій»; Обласний конкурс фахової майстерності серед учнів ПННЗ професії «Столяр будівельний»; Майстер-клас застосування продукції фірми «Снєжка»; Школа резерву директорів ПТНЗ області; Засідання Колегії директорів; Підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання ПТНЗ України ( з 25. 03.2013 р. по 05.04.2013 р.)

         Разом з тим, в організації методичної роботи є ряд невирішених проблем та недоліків:

-         не всі педагоги працюють над виконанням індивідуального плану методичної роботи, не своєчасно проводять заплановані показові уроки (Борисов П.Л., Саух С.М., Василишина І.В., Залужець О.Б.) та повільно працюють над методичними розробками показових уроків (Борисов П.Л., Залужець О.Б., Кальченко Є.М.). Слід активізувати методичну роботу майстру в/н Золотаревському М.С. та молодим в/н;

-         на недостатньому рівні здійснюється популяризація кращого передового досвіду педагогами (недостатня видавнича діяльність);

-         недостатня виконавча дисципліна з виконання запланованих індивідуальних заходів;

-         не всі педагоги на належному рівні працюють у напрямку модернізації та удосконалення матеріально-технічної бази навчальних кабінетів та майстерень ( Чорна С.М., Діденко В.М.), комплексно методичного забезпечення предметів та професій (Абельдяєв В.Г., Дьякова Л.І.).

Не практикується в роботі педагогів, майстрів виробничого навчання, вихователів ведення журналу (зошита) індивідуального аналізу відвіданих уроків, позакласних заходів у колег, з чого нам буде видно скільки уроків, позакласних заходів було відвідано і як уміє педагог аналізувати ці заходи, цей документ повинен бути у кожного педагогічного працівника в головних документах, і перевірятися керівником структурного підрозділу раз в навчальний семестр.

7.

         Педагогічні працівники училища за навчальний рік підготували 16 молодших спеціалістів та 136 кваліфікованих робітників.

         Для служби зайнятості працівники училища підготували 4-х кваліфікованих робітників за професіями:

  • муляр – 1 чол.
  • лицювальник – плиточник – 3 чол.

         Участь у захисті дипломних робіт взяли 135 учнів випускного курсу та 17 учнів у здачі кваліфікаційних атестацій (достроковий випуск за власним бажанням).

        Під час захисту дипломних робіт, проектів учні показали такі результати:

- дипломні роботи захистили на високому рівні 36учнів (26,6%) , у минулому році – 66 учні (28%)( див. таблицю на ММС.):

 

         Розряди високої кваліфікації одержали 93 учні (68,8 %), у минулому році – 187 учнів (79,2%) . Це учні таких груп (див. таблицю на ММС.):

 

         4 учня (2,6 %) випускного курсу отримали нижче встановлені розряди гр. 26 – 4 чол. (майстри в/н Абельдяєв Г.В., Дьякова Л.І.); гр. Т-25 – 1 чол. отримав лише з однієї професії розряд (майстер в/н Мацалковський О.В.) ( у минулому році 4 чол. 1,6%).

         Результати державної кваліфікаційної атестації у розрізі груп слідуючи: ( див. таблицю на ММС.):

Під час атестування учнів державна кваліфікаційна комісія відмітила, що 121 учень із числа учнів випускного курсу, які були допущені до здачі ДКА на достатньому та високому рівні продемонстрували у комплексі свої знання та вміння з професійної підготовки.   До складу таких учнів увійшли представники груп: 56, Т-39, Т-38, Т-37,

Т-33, Т-20; (керівники дипломних робіт ( Лисенко О.М., Сакара О.Ю., Ковальова О.І., Падалка С.М., Чередніченко С.Я., Чорна С.М., Руденко Ю.В. , Савін О.І., Золотухіна А.М. ).

         У цьому навчальному році уже по складеній традиції молодші спеціалісти, які навчалися за спеціальністю «Будівництво та експлуатація будівельних споруд» графічні частини дипломного проекту виконали із застосуванням комп’ютерної графіки – програми AvtoCAD 2007 – 2009 р., практичні роботи учні підготували на високому професійному рівні з застосуванням сучасних технологій та матеріалів

( повністю відсутнє дублювання робіт минулих років)

Голова комісії та рецензенти із Державного аграрного університету відмитили, що рівень підготовки молодших спеціалістів у навчальному закладі з кожним роком зростає.

У цьому навчальному році значно покращилась робота щодо навчальних тренінгів на базі РНПБУ. Учні на день випуску практично усі мали сертифікати, крім групи Т -38 (майстер в/н Назарова І.М.), але при втручанні адміністрації училища положення покращилось. Це свідчить про те, що протягом навчального процесу майстер в/н не цікавилась чи учні додатково опановують сучасні технології та матеріали, своєчасно не направляла учнів на навчання у навчально-практичні центри.

Також у цьому навчальному році викладачі технологій, які являються керівниками дипломних робіт значно краще спрацювали з учнями в плані підготовки до ДКА.

Без зауважень підготувались учні груп Т-20 (кер. Золотухіна А.М., Білоус Л.Ю.); Т-23, Т-33(кер. Руденко Ю.В., Борисов П.Л., Залужець О.Б,); Т-37( кер. Чорна С.М., Василишина І.В.); Т-39 (кер. Чередніченко С.Я., Падалка С.М.); 31 (Савін О.І., Фальковський А.Ю.).

Але поруч з цим комісія відмітила ряд недоліків, які були допущені учнями та педагогічними працівниками, а саме:

гр. Т-25 (майстер в/н Мазурок О.О., Мацалковський О.В.)

-         1 - учень підготував лише одну роботу.

гр. Т-26 (кер. Чередніченко С.Я., Абельдяєв Г.В, Дьякова Л.І.)

-  при виконанні письмової роботи учні відобразили не повні висновки;

-  при виконанні презентаційного матеріалу не підписали операції технологічного процесу ;

гр. Т-27 (кер. Чорна С. М., Кудлай К. І.)

-       при виконанні письмової роботи учні допустили граматичні помилки;

-       висновки щодо написання та розкриття теми дипломної роботи не повні;

-       майстер в/н Кудлай К. І. не повністю підготував випускну документацію (журнал в/н не до кінця заповнив, протоколи атестацій та переліки виробничих робіт без дат оформлення), дані зауваження у ході ДКА були ліквідовані.

гр. Т-38 (кер. Чорна С. М., Лисовець О. Г., Назарова І. М., старший майстер Павленко Н.П.)

-         при виконанні практичних робіт були допущені грубі помилки (7 учнівських робіт повернені на доопрацювання – 50% учнівського колективу);

-         при виконанні письмових робіт допущенні учнями граматичні помилки.

Учні груп Т-23, Т-33,Т-26, Т-27, при здачі ДКА допускали неточності при відповідях з предметів охорона праці ( викладач Руденко Ю.В.), спецтехнологій, матеріалознавство ( Чорна С.М, Чередніченко С.Я., Лисовець О. Г.). Тому педпрацівникам необхідно враховувати усі недоліки із вересня місяця розпочати роботу по підготовці учнів до випуску. Майстрам виробничого навчання, старшим майстрам звернути увагу на якість підготовки практичних робіт учнів, та 100 відсоткове навчання випускників в НПЦ училища.

         8.

За навчальний рік фактично з училища відраховано 90 учнів.

         Проаналізувавши рух контингенту учнів за навчальний рік можна зробити висновок, що найбільша плинність учнів із груп Т-7-9 чол. (керівники групи Кашин Є.С., Сомова А.Ю.); гр. 17- 6 чол.(керівники групи Нікітенко Н.А., Діденко В.М.); гр. Т-5-6 чол. (керівники групи Білик Ю.Ю., Мацалковський О.В.); гр. 25-6 чол. (керівники групи Степаненко Л.В., Кирюхін М.О.); гр. 16-5 чол. (керівники групи Юденцова Т.О., Аполлонова Т.Е.).

         Такий стан справ свідчить про те, що в першу чергу батьки не приймають участь у виховному процесі своїх дітей, не реагують на дзвінки керівників груп, по друге представники служб у справах дітей не приймають дієвих заходів щодо батьків, які ухиляються від виховання дітей, практично жодного учня не повернули до навчання, а також має місце недостатня робота керівників груп з своєчасного залучення учнів до навчання (гр. Т-5 Білик Ю.Ю., Мацалковський О.В., гр. Т-7 Кашин Є.С., Сомова А.Ю.).

         У 2012 – 2013 н. р. без втрат контингенту закінчили навчання учні гр. Т-33, Т-37, Т-39(     керівники груп: Залужець О.Б., Василишина І.В., ., Чередниченко С.Я.,         Падалка С.М.).

 

Шановні колеги!         З аналізу справи видно, що це учні першого курсу, це результат нашої професійної роботи, результат наших співбесід на засіданнях мандатної комісії, треба комісії не просто формально вести розмови з батьками, абітурієнтами, а ставить умови за яких можливе успішне навчання. ( приклад група 16 співбесіда Апполонова Т.Е., Рудун Т.В., Юденцова Т.О.).

9.

Протягом 2012-2013 н.р. педагогічний колектив працював над виконанням перспективного плану, основними напрямками якого було визначено:

патріотичне і громадське виховання;

правове виховання;

військово-патріотичне та спортивно-оздоровче виховання;

пропаганда здорового способу життя;

трудове та економічне, профорієнтаційне виховання;

художньо-естетичне виховання.

 

Згідно з графіком за 2012-2013 н.р. проведено 43 загально – училищних виховних заходів, тема і зміст яких відповідає вищевказаним напрямкам виховної роботи і носять конкретний напрямок та мету, що дає можливість охопити практично весь контингент учнів, на всіх рівнях.

 

Козацький рух продовжує свою діяльність, вносячи нові, нетрадиційні форми роботи, виховні заходи, при цьому в училищі вирішуються головні питання сьогодення: підготовка і патріотичне виховання молодого покоління в дусі українського козацького лицарства, взаємодія з козацькими підрозділами щодо відродження та розвитку історичних, патріотичних, господарських та культурних традицій українського козацтва, відродження української духовності, розвиток     військово-прикладних видів спорту, сприяння підготовці молоді до захисту Вітчизни, але в цій роботі багато недоліків, формального відношення до змісту роботи з учнями-козаками, особливо в загонах, сотнях Я як отаман багато чого не допрацьовую.

Викладачем історії та права Кальченко Є.М. розроблений та прочитаний курс лекцій з історії українського козацтва для навчальних груп І курсу. Нам треба продумати, як це в подальшому робити більш якісно.

Окремо слід відмітити виховні заходи , які формують в учнів почуття національної гідності, вірність національній ідеї, розкривають історичну правду українського народу – це виховні години.

В 2012-2013 н.р. проводились і традиційні заплановані заходи, але нові цікаві форми проведення внесли пожвавлення та викликали непідробний інтерес учнів, про що говорить і високий рівень підготовки, і кількість учасників.

Учасники конкурсів показали високий рівень художнього смаку, вміння фантазувати, творчий підхід до виконання завдань конкурсу. 

Згідно з результатами навчально-виховної роботи, оглядів, конкурсів, проведених учнівським самоврядуванням та виховною службою училища, слід відзначити, що у навчальних групах де дійсно активно взаємодіє актив групи, творчо працюють класні керівники та майстри груп, ми маємо й високі показники спільної праці, але такий підхід в 3-4 групах, з 30 навчальних груп, центр виховної роботи повинен бути в колективі навчальної групи, на превеликий жаль ми про це говоримо багато, а дієвості в цьому напрямку п. Резніченко Л.А. не має - це я Вам говор, як керівнику методичного об’єднання класних керівників.

Соціально-психологічною службою училища проведено значну роботу щодо соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу, зокрема:

187 індивідуальних консультацій з учнями, в тому числі 264 за запитом керівників групи та вихователів, 62 за особистим бажанням;

28 індивідуальних консультацій з батьками - це дуже малий показник, з батьками треба зустрічатися, допомагати ім вирішувати складні питання, які є в сім’ях, про кожного учня, умови в яких він знаходиться, все повинні знати класні керівники, керівники груп, постійно спілкуватися з психологом, соціальним працівником, керівництвом служби.

29 індивідуальна консультація з педпрацівниками;

280 учнів охоплено системою моніторингу рис особистого розвитку;

173 учні - корекційною   відновлювальною та розвивальною роботою за індивідуальними програмами розвитку.

Проведено 114 корекційно-розвивальних занять із учнями за програмами «Мій характер», «Океан», «Комунікативні техніки».

Велась просвітницька робота, а саме,

-       «Школа молодого майстра»

-       Виступи на педагогічних нарадах (згідно плану роботи);

-       Проведено педагогічні читання за темою «Особливості розвитку дітей підліткового віку. Поради психолога».

За напрямком «психологічна просвіта» проводилась факультативна робота у межах програми «Рівний рівному».

Підготовлена агітбригада зі здорового способу життя «Здоровий стиль», але вона не працює на повну силу і системно, треба зробити щоб «Здоровий стиль» був здоровий і систематичний.

Рекомендації психолога особисто-орієнтованого навчання по закінченню тестування оформленні у всіх журналах навчальних груп І-курсу, але не всі використали цей матеріал.

У цілому роботу соціально-психологічної служби можна вважати задовільною, але мають місце і певні недоліки, на подолання яких необхідно направити та спланувати роботу, а саме посилити контроль на виконання психологічних рекомендацій у роботі майстра та класного керівника навчальних груп і ця робота повинна проводитися постійно, систематично.

Окремим розділом виховної роботи є робота Ради гуртожитку та вихователів.

Вихователі гуртожитку спрямовують свою роботу на організацію відпочинку учнів в позаурочний час, підтримання належного санітарного стану і дисципліни в кімнатах та секціях, проведення спортивно-масових і розважальних заходів, але якості великої я як директор не бачу, багато заходів проводиться формально, не треба далеко ходити учні до грудня не знали, як користуватися меблями, як заправляти і доглядати за постіллю. З цього приводу я збирав вихователів, комендантів і розповідав що повинно лежати в тумбочці, що в секції для посуду. Треба учням з 1 вересня розповісти і показати як це робиться і постійно контролювати порядок.

В обласному конкурсі художньої самодіяльності серед ПТНЗ «Надія. Молодість. Майбутнє» виступи хору духового оркестру були відмічені дипломами І ступеню, танцювального колективу – дипломом ІІ ступеня ( 10 номерів програми біли відмічені дипломами різних ступенів).

В бібліотеці є достатньо фахової літератури, але біда в тому, що не сі педагогічні працівники цим користуються є люди які не знають дорогу в бібліотеку. Бібліотечні працівники не працюють з педагогічними працівниками, їх керівниками, я дуже прошу Галино Михайлівно звернути на це увагу.

 

Шановні колеги! Серпнева нарада педагогічних працівників Херсонської області пройшла 17 серпня 2013 року в м. Скадовськ, під гаслом підтримання та виконання нових соціальних ініціатив Президента України Віктора Федоровича Януковича «Діти - майбутнє України». В ініціативах Президента є завдання і для системи ПТО, розвитку особистості, здібностей, таланту учнівської молоді, тому на першому уроці можна підготувати і провести загальну класну годину в перших числах вересня повинні ознайомити учнів з ініціативами Президента України, Ларисо Анатолівно треба допомогти керівникам груп ІІ- V курсів підібрати матеріал, треба залучити до цієї роботи бібліотекарів, художню самодіяльність, а для учнів перших курсів підготувати і провести загальну класну годину на тему: « Діти - майбутнє України». Керівникам училища треба подбати щоб з ініціатив Президента України були оформленні куточки в людних місцях, бібліотеці, в навчальних кабінетах де вивчаються суспільні науки.

        

Шановні Колеги! В минулому навчальному році багато зроблено щодо покращення умов проживання учнів. В трьох секціях виконана повний сучасний ремонт, замінили меблі, вікна в цих секціях, проведена реконструкція хола першого поверха, краще стало в гуртожитку із збереженням майна. Мені хотілось щоб вихователі, керівники груп, господарська служба працювали з учнями з єдиними вимогами. Дуже прошу пана Білика Ю.Ю. з перших днів «розкрутити» спортивну діяльність з учнями які проживають в гуртожитку, використовуючи спортивні майданчики на вулиці, подумать про розробку нових форм роботи (шахи, шашки) і все, а треба використовувати обладнання, яке є на території училищ, майданчик для тенісу роками не використовується. З спортінвентарем ми з Вами вирішили питання. Звертаю увагу на спортивну форму на уроках фізичного виховання – працюйте Юрію Юрійовичу з керівниками груп, вихователями.

            З питання комплектування училища ми з Вами з працювали незадовільно. Державне замовлення при плані 300 учнів виконано 240 учнів - 80 відсотків. Причина одно формальний підхід до цієї роботи більшості педпрацівників.

            З інформації яку ми отримали від абітурієнтів видно що з 240 учнів поступили на навчання за результатом профорієнтації 56 учнів це 21 відсоток:

 

 

 

 

 

З яких джерел абітурієнти дізналися про училище

Від учнів, випускників

Майстрів в/н

Педагогічних працівників та профорієнтацію

Інтернет

Газети

Оголошення

Телебачення

Родичі

92 чол.

19 чол.

37 чол.

27 чол.

18 чол.

28 чол

7 чол.

16 чол.

Всього:

244

 

            Шановні колеги! Набір продовжено до 1 жовтня 2013 року працюйте по доукомплектуванню окремих груп і над збереженням контингенту, який у нас є.

Першочергові стратегічні завдання колективу ДНЗ «ВПУ №2 м. Херсона» основні напрямки роботи прописані в річному плані роботи на 2013-2014 навчальний рік. Ці завдання повторюються, але вони актуальні і довгострокові.

(дивись на екран ММС)

 

  1. 1.Продовження співпраці з покращення підготовки кваліфікованих робітників для будівельної галузі, з соціальними партнерами, роботодавцями.
    1. 2.Оновлення змісту навчально-виховного процесу.
    2. 3.Підвищення якості підготовки робітничих кадрів, удосконалюючи роботу по інтеграції професій.
    3. 4.Оновлення, модернізація НМБ училища сучасним інструментом, обладнанням, засобами сучасної малої механізації. Зміцнення НМБ училища.
    4. 5.Робота над удосконаленням стандартів професійної підготовки, оновленню змісту КМЗ предметів професій згідно з стандартами.
    5. 6.Робота над удосконаленням впровадження в навчальний процес нових матеріалів і технологій та навчальних сучасних технологій.
    6. 7.Робота по підбору, омолодження педагогічних кадрів.
    7. 8.Збереження контингенту і зменшення пропусків занять учнями.
    8. 9.Покращення роботи з учнями в гуртожитку.

10.Робота по збільшенню надходжень, коштів від виробничої діяльності учнів і комерц. діяльності гуртожитку і других джерел.

11.Удосконалення форм і методів профорієнтаційної роботи з учнями шкіл, населенням міста і області.

12.Продовження роботи над зростанням іміджу ДНЗ «ВПУ № 2                     м. Херсона» серед населення м. Херсона, області, України.

Приближення ДНЗ «ВПУ № 2 м. Херсона» до рівня сучасного закладу професійно-технічної освіти.



ДНЗ "Вище професiйне училище № 2 м. Херсона"


Дизайн сайта: kvirtu [ @ ] ukr.net