АНАЛІЗ РОБОТИ

педагогічного колективу ДНЗ «ВПУ № 2 м. Херсона»

з підготовки робітничих кадрів, молодших спеціалістів та фахових молодших бакалаврів за 2020-2021 навчальний рік та завдання колективу щодо роботи у новому   2021-2022 навчальному році.

     У 2020 - 2021 навчальному році педагогічний колектив училища продовжив роботу над оновленням, удосконаленням змісту навчального середовища.     Педагоги  закладу працювали над упровадженням у практику роботи ефективних методів навчання, спрямовуючи свою роботу на поступове підвищення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти, на всебічний розвиток особистості, чому сприяла організація як урочної так і позакласної роботи з предметів та професій.

За підсумками навчального року маємо такі результати з професійно – теоретичної підготовки у розрізі предметів:

Прізвище викладача

Назва предмету

На 10-12 б.,

к- ть, ,%

На 7-9 б.,

к-ть,,%

Середній

бал

Якісний показник

1

2

3

4

5

6

7

8

Спецтехнологія

Чорна С.М.

Техн.шт.робіт

1

5,9

11

64,7

7,1

70,6

Чорна С.М.

Технол.лиц.робіт

1

8,3

19

7,9

7,6

75,0

Чорна С.М.

Техн. мал.робіт

5

13,5

23

    61,9

7,7

75,3

Руденко Ю.В.

Осн.техн.звар.

робіт

   

30

69,8

6,9

69,8

Чередниченко С.Я.

Технол.шт.робіт

4

12,6

23

79,4

7,0

86,1

Чередниченко С.Я.

Техн. мал.робіт

2

14,2

26

84,2

7,1

91,6

Чередниченко С.Я.

Техн. лиц.робіт

   

23

67,6

7,2

67,6

Ярохович А.Ю.

Техн.кам.робіт

6

18,1

12

36,3

6,9

54,4

Ярохович А.Ю.

Технол.шт.робіт

2

6,8

12

41,6

6,5

48,4

Золотухіна А.М.

Технологія

9

17,3

25

56,4

7,6

83,7

Фальковський А.Ю.

Спецтехнологія

-

-

15

62,5

7,0

62,5

Король О.О.

Спецтехнологія

4

20,0

11

52,0

7,7

72,0

Сакара О.Ю.

Технол. стол.роб

-

-

19

55,0

6,6

55,0

Сакара О.Ю.

Технологія роботи на деревообробних верстатах

   

11

68,9

7,2

68,9

Мацалковський О.В.

Технологія роботи на деревообробних верстатах

-

-

15

71,4

6,8

71,4

Лисенко О.М.

Технологія кам’яних робіт

2

15

9

64

7,7

79,0

Середній бал з предмету -   7,3

Якісний показник – 76.6 %

Матеріалознавство

Чорна С.М.

 

-

-

29

58,4

7,3

58,4

Руденко Ю.В.

     

25

55,6

6,8

55,6

Чередниченко С.Я.

 

7

10,9

76

63,6

7,0

70,6

Фальковський А.Ю.

 

-

-

47

66,2

6,8

66,2

Мацалковський О.В.

 

-

-

16

76,2

7,2

76,2

Король О.О.

Електроматеріалознавство

3

15

11

52

7,3

67,0

Середній бал з предмету – 7,1

Якісний показник – 65,7 %

Фальковський А.Ю.

Будова та експлуатація бульдозерів

-

-

14

77,8

7,2

77,8

Середній бал з предмету - 7,2

Якісний показник – 77,8 %

Фальковський А.Ю.

Будова та експлуатація екскаваторів

-

-

19

73,1

7,1

73,1

Середній бал з предмету – 7,1

Якісний показник – 73,1 %

Фальковський А.Ю.

Роб.обл.бульдозер

-

 

16

76,2

6,5

         76,2

Середній бал з предмету - 6,5

Якісний показник –76,2 %

Фальковський А.Ю.

Роб.обл.екскавато

-

-

19

73

7,1

73,0

Середній бал з предмету -7,1

Якісний показник-73 %

Фальковський А.Ю.

ПДР

   

36

81,8

7,5

81,8

Середній бал з предмету – 7,5

Якісний показник –81,8 %

Фальковський А.Ю.

Допуски і обсл.

-

-

17

70,8

6,1

70,8

Середній бал з предмету-6,1

Якісний показник –70,8 %

Золотухіна А.М.

Техніка пошуку роботи

17

20

76

56

7,4

76,0

Чорна С.М.

     

10

52,9

6,9

52,9

Середній бал з предмету – 7,2

Якісний показник –64,5 %

Лисенко О.М.

Будівельне креслення

19

10,3

117

63,6

7,5

73,9

Сакара О.Ю.

Будівельне креслення

   

9

50

6,2

50,0

Король О.О.

Будівельне креслення і електромеханічних схем

1

3

28

58

6,8

61,0

Середній бал з предмету – 6,8

Якісний показник – 61,6 %

Птицина І.Г.

Інформаційні   технології

15

5,8

153

59,5

7,0

65,4

Середній бал з предмету -   7,0

Якісний показник – 65,4%

Бандурко К.Ю.

Основи правових знань

14

5

158

57,5

7,3

60,3

Середній бал з предмету-7,3

                                                                         Якісний показник- 60,3 %

Золотухіна А.М.

Охорона праці

6

20,7

13

53,3

7,8

75,9

Чорна С.М.

     

32

64,2

6,8

64,2

Ярохович А.Ю.

 

2

6,8

14

48,4

7,6

55,4

Фальковський А.Ю.

     

50

71,4

6,8

71,4

Руденко Ю.В.

     

18

60

6,7

60,0

               

Середній бал з предмету – 7,1

Якісний показник – 65,0 %

Сасько С.А.

ОГЕ та підприємн

21

8

101

38,4

6,2

46,4

Середній бал з предмету -   6,2

Якісний показник – 46,4 %

Золотухіна А.М.

Організація

4

15,4

15

57,7

7,5

73,1

Середній бал з предмету - 7,5

Якісний показник – 73,1 %

Золотухіна А.М.

Фізіологія

3

27,8

7

38,9

6,6

66,7

Середній бал з предмету -   6,6

Якісний показник – 66,7 %

Золотухіна А.М.

Устаткування

5

19,2

15

57,7

7,6

76,9

Середній бал з предмету -   7,6

Якісний показник – 76,9 %

Золотухіна А.М.

Санітарія

6

23,1

14

53,8

7,9

76,9

Середній бал з предмету - 7,9

                                                                       Якісний показник – 76,9 %

Золотухіна А.М.

Калькуляція

5

19,6

14

53,8

7,5

73,1

Середній бал з предмету - 7,5

Якісний показник – 73,1 %

           

Воїнова Л.Л.

Етика і психологія сімейних відносин

   

20

83

7,2

83,0

Золотухіна А.М.

Етика і психологія сімейних відносин

3

16,7

15

77,3

8,1

94,0

Середній бал з предмету - 7,7

Якісний показник – 88,5 %

Король О.О.

Електротехніка

14

7

120

57

7,1

64,0

Середній бал з предмету -7,1

Якісний показник –64,0 %

Король О.О.

Основи енергоефективності

10

10

69

62

7,5

72,0

Середній бал з предмету - 7,5

Якісний показник – 72,0 %

МС-2

Білик Ю.Ю.

Фізична культура

3

30,0

7

70,0

8,8

100

Лисенко О.М.

Будівельні конструкції

1

10

6

60

7,7

70

Лисенко О.М.

Основи САПР

3

30

7

70

9,1

100

Гринчак І.М.

Іноземна мова

   

10

100

8,8

100

Сасько С.А.

Економ.буд.

4

40

4

40

8,2

80

Сасько С.А.

ОП та УД

2

20

6

60

7,1

80

Бандурко К.Ю.

Основи правових знань

1

10

8

80

8,0

90

Сакара О.Ю

ОРБК

1

10

2

80

7,9

90

Сакара О.Ю

Метрологія і стандартизація

2

20

7

70

8,3

90

Сакара О.Ю

Будівельна механіка

1

10

8

80

7,5

90

Чорна С.М.

Санітарно-технічне обладнання будівель

2

20

7

70

8,0

90

Чорна С.М.

Основи охорони праці

2

20

7

70

8,1

90

Ярохович А.Ю.

Технологія і організація буд. виробництва

3

30

6

60

8,3

           90

Фальковський А.Ю.

Будівельна техніка

3

30

5

50

7,9

80

Середній бал з предметів -8,1

Якісний показник – 88,6 %

МБ-1

Степаненко Л.В.

Вища математика

-

-

4

57,1

6,1

57,1

Сакара О.Ю.

Теоретична механіка

-

-

6

85,7

7,1

85,7

Сакара О.Ю.

Опір матеріалів

2

28,5

2

28,5

7,0

58,0

Сакара О.Ю.

Будівельні норми і стандарти

2

28,5

3

42,9

7,6

71,4

Сакара О.Ю.

Метрологія і стандартизація

2

28,5

3

42,9

7,6

71,4

Сакара О.Ю.

Інженерна геодезія

2

28,5

2

28,5

7,0

57,0

Воїнова Л.Л.

Безпека життєдіяльності

3

43

4

57

7,8

100

Професійна етика

3

43

4

57

8,1

100

Лисенко О.М.

Буд.констркуції

   

4

57

7,0

57,0

Лисенко О.М.

Інжен.креслення

1

14

4

57

7,7

71,0

Лисенко О.М.

Основи і фундаменти

   

4

57

6,6

57,0

Лисенко О.М.

Основи САПР

2

29

3

42

8,7

71,0

Король О.О.

Електротехніка в будівництві

   

7

100

8,5

100

Гринчак І.М.

Англійська мова

   

3

42,9

6,1

42,9

Сасько С.А.

Економічна теорія

1

14,2

6

85,8

7,1

85,8

Бандурко К.Ю.

Основи правознавства

1

2

25

6

7,5

100

Ярохович А.Ю.

Технологія і організація буд. виробництва

1

14,3

4

57,2

7,7

71,5

Вангелій А.М.

Історія України

-

-

5

71,4

7,0

71,4

Білик Ю.А.

Хімія

   

4

57

5,8

57,0

Білик Ю.Ю.

Фізична культура

1

14,3

5

71,4

8,1

85,7

Назарова Ю.А.

Українська мова

-

-

5

71

6,6

71,0

Палій Х.С.

Основи філософських знань

   

4

57,1

6,4

57,1

Барвінська І.В.

Основи комп’ютерних технологій

1

14

3

43

7,8

58,0

Чорна С.М.

Будівельне матеріалознавство

-

-

6

85,7

7,6

85,7

Чорна С.М.

Архітектура будівель і споруд

   

7

100

8

100

Чорна С.М.

Основи охорони праці

1

10

8

90

8,3

10

Середній бал з предметів-7,3

Якісний показник-74.7 %

                                                                       

     В цілому середній бал навчальних досягнень учнів ІІ та ІІІ ступенів навчання становить 7,2; якісний показник 71 % (минулорічні показники: середній бал 7,2 та якісний показник 65,5 %). Порівняно з минулим роком якісний показник НДУ збільшився на 5,5 %.

     Виробниче навчання у 2020-2021 н. р. було організовано відповідно до робочих навчальних програмам та переліків навчально - виробничих робіт.

     У цілому в навчальному році було забезпечено відпрацювання всіх тем програм відповідних професій.

     За підсумками навчального року рівень знань і умінь у порівнянні з минулим роком становить:

2019-2020 н. р.                                       2020-2021 н. р.

     82%                                                         81,0%                                    

НДУ з виробничого навчання серед здобувачів освіти, які навчаються на базі базової загальної середньої освіти:

І курс – 73,5%         , ІІ курс – 82,9 %,      ІІІ курс – 84,9%

НДУ з виробничого навчання серед здобувачів освіти, які навчаються на базі повної загальної середньої освіти:

     І курс – 76,1%,   ІІ курс – 78,5%,  ІІІ курс – 82,8%

Результати навчальних досягнень учнів із загальноосвітньої підготовки:

 

з/п

Викладач

Предмет

2019-2020 н. р.

2020-2021 н. р.

Якість

НДУ,%

Середній

бал

Якість

НДУ,%

Середній

бал

1

2

3

6

7

8

9

2.

Степаненко Л.В.

математика

10,0

4,2

11,8

4,3

3.

Бурдюгова Н.А.

фізика

8,0

4,2

12

5,3

4.

Білик Ю.А.

хімія

6,0

3,9

10

4,2

біологія і екологія

9,6

4,3

12

4,7

5.

Назарова Ю.А.

українська   мова

12,2

4,25

13,1

4,4

укр. література

19,3

5,0

16,9

5,1

6.

Палій Х.С.

заруб. літ.

35,6

5,7

29,1

5,5

англ. мова

5,2

4,6

16,6

5,5

7.

Воїнова Л.Л.

етика

56,8

7,9

62,8

7,9

8.

 

Гринчак І.М.

англ. мова

20,4

4,8

19

4,8

українська література

35,5

5,9

52,1

6,4

9.

Вангелій А.М.

історія України

7,6

5,3

30,5

5,7

10.

 

всесвітня історія

22,8

5,1

31

5,8

громадянська освіта

41,3

5,8

41,7

6,4

11.

Руденко Ю.В.

захист Вітчизни

51,4

6,6

56,2

6,6

12.

Калініна Л.М.

географія

25,8

5,4

13,7

4,8

13.

Петлінська І.В.

географія

25,8

5,4

19,8

5,1

білогія

9,6

4,3

17,2

5,1

14.

Коротков В.М.

фізкультура

68,7

8,0

49,7

6,8

15.

Білик Ю.Ю.

фізкультура

74,1

7,6

71,4

7,2

16.

Птицина І.Г.

інформатика

47,1

6,1

33,3

5,5

17.

Чорна С.М.

технології

64,3

7,3

74,4

7,3

18.

Барвінська І.В.

інформатика

41,7

6,2

38,4

5,9

19.

Фальковський А.Ю.

технології

50,0

6,7

66,7

6,9

               

       В цілому якісний показник із загальноосвітніх дисциплін склав –33,3% (минулорічний – 31,3%,) середній бал – 5,7. Порівняно з минулим роком якість НДУ збільшився на 2%.

                                                      

      Відповідно до наказу «Про організацію та проведення державних кваліфікаційних атестацій», складеного розкладу, затвердженого складу комісій з 28 грудня 2020 року по 25 червня 2021 року проходили засідання державних кваліфікаційних комісій з державної кваліфікаційної атестації учнів груп.

     Державна кваліфікаційна комісія під час атестування учнів відмітила, що   учні із числа випускного курсу, які взяли участь у здачі ДКА на високому та достатньому рівнях в комплексі продемонстрували свої знання, уміння з професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовок.

    Слід відзначити, що доповіді більшості учнів на ДКА були змістовні, дипломні роботи відповідали обраним темам, обсягу знань, передбачених навчальними програмами. Захист дипломних робіт супроводжувався презентаціями. Встановлені кваліфікаційні розряди відповідають фактичним вмінням, навичкам учнів та вимогам освітньо-кваліфікаційних характеристик професій.

         Головною метою виховної роботи у 2020-2021 навчальному році було створення безпечного освітнього середовища, формування в учнівської молоді ціннісних життєвих навичок; навчання дітей та дорослих безпечній взаємодії у освітньому процесі; захист дітей від насильства та зловживання з боку однолітків та дорослих (батьків, опікунів або працівників навчального закладу); формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації; формування у учнів правової культури та правової свідомості. Протягом 2020-2021 навчального року педагогічний колектив працював над виконанням перспективного плану. Виховні заходи , які були заплановані , виконані.

         Робота викладачів фізичного виховання у 2020-2021 навчальному році була спрямована над методичною проблемою училища з 2016 по 2021 р. р. «Компетентний підхід до навчання,як важлива умова самовизначення,самореалізації особистості учня в сучасних умовах » на подальше проведення нестандартних форм і методів роботи (комплексні уроки, легка атлетика, силова підготовка, гімнастика, спортивні ігри, професійно-прикладна підготовка) з учнями та використання нетрадиційних форм і удосконалення спортивного руху .

         В цілому по училищу з фізичного виховання якість НДУ склала 65,0% середній бал - 7,6 (минулорічні показники - якість НДУ –72,2%; середній бал -7,7).

         За підсумками обласної Спартакіади серед ЗПО збірна команда училища зайняла І – загальнокомандне місце (дев’ятий рік поспіль).

         В цьому році педагоги фізичного виховання брали участь у другому (обласному ) етапі Всеукраїнському огляді – конкурсі на кращий стан фізичного виховання в закладах професійної освіти на якому посіли І місце, а в третьому (заключному ) етапі Всеукраїнському огляді – конкурсі на кращий стан фізичного виховання в закладах професійної освіти зайняли п’яте місце.

         Відповідно до рекомендацій навчально-методичного центру ПТО у Херсонській області, методична робота ДНЗ «ВПУ № 2 м. Херсона» у 2020 -2021навчальному році була спрямована на вдосконалення роботи з підвищення фахового рівня педагогічних працівників училища , їх готовності до інноваційної діяльності. Головні зусилля були зосереджені у наданні індивідуальної допомоги педагогічним працівникам.

            У цьому році колектив педагогів завершив роботу над V етапом методичної проблеми «Компетентний підхід до навчання і виховання як важлива умова самовизначення, самореалізації особистості учнів у сучасних умовах».

         За навчальний рік колектив має певні надбання з реалізації даної проблеми - це робота з удосконалення та впровадження в освітній процес педагогічних, інформаційно-комунікаційних, виробничих технологій, яка передбачала формування в учнів поняття інформаційного простору засобами досягнень сучасної науки, сприянню формування і виховання освіченого, професійно здібного кваліфікованого робітника, молодшого спеціаліста та молодшого бакалавра. За допомогою педагогічних, інформаційно – комунікаційних та виробничих технологій педагоги розвивали фахові здібності, постійно підвищували свій кругозір, які в подальшому сприяли підвищенню ефективності процесу навчання учнів, якості сприйняття та засвоєння навчального матеріалу.

         За підсумками роботи педагогів над єдиною науково – методичною проблемою було проведено методичну конференцію на якій було узагальнено діяльність колективу за п’ять років.

         З метою підвищення рівня викладання теоретичних дисциплін та виробничого навчання, розповсюдження та впровадження в освітній процес сучасних методів та прийомів навчання, інноваційних технологій педагоги закладу разом із здобувачами освіти брали активну участь у різноманітних конкурсах , Всеукраїнських вебінарах, семінарах, майстер – класах на яких практично демонстрували свій досвід роботи, а саме:

         - обласний конкурс на кращий онлайн - урок серед викладачів ЗП (ПТ)О (без зворотнього зв`язку зі здобувачами освіти) з предметів:

- креслення – Лисенко О.М. (ІІ місце) ;              

- географія – Калініна Л.М. (X місце);

- хімія – Білик Ю. А. (XVIII місце);

- обласний конкурс на кращий відеоурок серед викладачів ЗП (ПТ)О з предмету       oбладнання та технології зварювальних робіт, Руденко В.Ю. (VI місце);

- обласна олімпіада серед викладачів ЗП (ПТ)О з предмету спеціальна технологія професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», Король О.О.(ІІІ місце);

- обласний конкурс на кращу методичну розробку онлайн-уроку з економічних дисциплін, Сасько С.А. (IV місце);

-   Всеукраїнський огляд – конкурс на кращий стан фізичного виховання в закладах професійної (професійно – технічної ) освіти , викладачі Білик Ю.Ю., Коротков В.М., Кім Р.А. (V місце);

- Всеукраїнська теоретична онлайн – олімпіада викладачів професійно – теоретичної підготовки з професії монтажник гіпсокартонних конструкцій, Чередниченко С.Я. (ІV місце);

- обласний конкурс серед майстрів ЗП (ПТ) О «Майстер року» з професії електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування майстер в/н Хмельов В.М. (ІV місце) ;

- обласний конкурс «Педагогічний подіум» серед методистів ЗП (ПТ) О «Захист науково – методичної проблеми над якою працює педагогічний колектив закладу», Король С.О., Калініна Л.М. ( ХІ місце);

- обласний конкурс «На кращий блог старшого майстра», Супрун Д.О. (Х місце);

- обласний конкурс методичних розробок «Перлина натхнення»: переможці: викладачі Назарова Ю.А. «Світ Шевченкової поезії» (І місце), Чорна С.М.« Хрестик за хрестиком на полотні дивні лягають узори» (І місце), вихователі Юрченко М.О.« Сини української землі» « (І місце), Гончарова Л.Д. «Безпека в Інтернеті» (І місце), Преймачук О.Ю.«Стоп булінг» (ІІ місце), бібліотекар Собчук Н.О. «Боровся і загинув за Україну»(ІІІ місце),  

-- Всеукраїнський конкурс професійної майстерності WorldSkills Ukraine (Постриган Р – учасник).

-- ІІ етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності серед учнів ЗП (ПТ)О з професії» «Електрогазозварник » (Кононенко Д. - ІV місце,.).

-- обласна олімпіада серед здобувачів ЗП(ПТ)О з охорони праці (Герус О. - ІV місце).

- обласна олімпіада серед здобувачів ЗП(ПТ)О з ОГЕ і підприємництва (Герус О. - ІV місце);

- обласна олімпіада серед здобувачів ЗП(ПТ)О з технології зварювальних робіт (Кононенко Д. – І місце);

- обласна олімпіада серед здобувачів ЗП(ПТ)О електротехніки (Левчук Д.- VІІІ місце);

- обласна олімпіада серед здобувачів ЗП(ПТ)О з інформаційних технологій ( Новіков Р.-ХV місце); 

- Всеукраїнський конкурс професійної майстерності за фахом «Штукатур», Гетьман В. (VІІІ місце) ;

- ІІ етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності за фахом «Електрогазазварник», Погребняк М. (ІІ місце);

- Міжнародний мовно – літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Т.Шевченка, Зінова А (V місце);  

- громадський конкурс «До Дня енергетика» організації «Криворізька міська асоціація «Партнери«, відео сюжет - презентація матеріально – технічної бази з професії електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування Король С.О., Хмельов В.М. (V місце);

- громадський   конкурс « До Дня енергетика», організації «Криворізька міська асоціація «Партнери«, конкур малюнків «Намалюй свою мрію: Мій розумний дім», Король С.О., Домбровський С., Щербина Д., Паранюк А. (ІV місце) .

   А також у цьому навчальному році педагоги закладу продовжили роботу щодо розповсюдження власного досвіду у таких виданнях , як: Онлайн – журнал «Профтехосвіта Херсонщини, Сайт Всеосвіта , Каталог «Відкритий урок, «Освітній проект «На урок» Всього до друку було надано 77 робіт.

   У 2020 - 202 навчальному році педагогічні працівники продовжили роботу щодо удосконалення КМЗ предметів та професій, над зміцненням НМБ закладу.

   За навчальний рік в сих навчально – виробничих майстернях проведено косметичний ремонт, придбано інструмент сучасного покоління В цілому на зміцнення навчально-матеріальної бази з професійно – практичної підготовки витрачено 125 058,00 грн. позабюджетних коштів (у минулому році 249 455,00 грн.).

   Державне замовлення на підготовку кваліфікованих робітників та молодших бакалаврів на 2021 -2020 н. р. складало 228 чоловік із них: 213 чол. - кваліфіковані робітники та 15чол. - молодші бакалаври.

   На 01.09 2021 р. комплектування навчальних груп виконано на 91,3 %

(208 чол.), а саме: фахові молодші бакалаври – 18 чол., кваліфіковані робітники – 190 чол..

        

Головним завданням для педагогічного колективу на 2021-2022 н. р.

є виконання заходів, які накреслені в робочому плані роботи училища.

Основним напрямком в роботі педагогічного колективу є наступне:

1.Забезпечення максимально сприятливих та безпечних умов навчання та виховання здобувачів освіти, психологічний та медичний супровід організації життєдіяльності учнів в умовах навчального закладу.

2.Оновлення змісту освітнього процесу для цього:

2.1 Продовжити роботу з модернізації навчального середовища шляхом поповнення навчально – виробничих майстерень сучасним інструментом, обладнанням, пристроями, засобами сучасної малої механізації.

2.2 Провести корегування у змісті робочих навчальних програм з метою удосконаленням стандартів професійної (професійно – технічної) підготовки.

2.3 Упровадження в освітній процес сучасних педагогічних, виробничих технологій навчання .

3. Залучення соціальних партнерів, роботодавців щодо покращення підготовки для будівельної галузі кваліфікованих робітників, фахових молодших бакалаврів.

4.Вивчення ринку праці.

5.Постійно та послідовно підвищувати якість освіти на основі відстеження динаміки показників освітньої діяльності та освітніх процесів в закладі згідно Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти;

6. Оптимізувати роботу з батьками шляхом партнерської взаємодії від спілкування до активного залучення в освітній процес.

7.Залучення додаткових фінансових коштів та ресурсів шляхом збільшення надходжень від виробничої діяльності учнів, комерційної діяльності гуртожитку,надання освітянських та інших послуг.

8.Удосконалення форм і методів профорієнтаційної роботи з учнями шкіл, населенням міста і області.

9.Постійна робота з підбору, омолодження педагогічних кадрів.