педагогічного колективу ДНЗ «ВПУ № 2 м. Херсона»
з підготовки робітничих кадрів та молодших спеціалістів за 2019-2020 навчальний рік та завдання колективу щодо роботи у новому 2020-2021 навчальному році.
У 2019 - 2020 навчальному році педагогічний колектив училища продовжив роботу над оновленням, удосконаленням змісту навчального середовища. Педагоги закладу працювали над упровадженням у практику роботи ефективних методів навчання, спрямовуючи свою роботу на поступове підвищення рівня навчальних досягнень учнів , на всебічний розвиток особистості, чому сприяла організація як урочної так і позакласної роботи з предметів та професій. А також педагогічний колектив за період карантину самостійно опанував елементи технології дистанційного навчання та упроваджував їх на освітянських платформах.
За підсумками навчального року маємо такі результати з професійно – теоретичної підготовки у розрізі предметів:
Прізвище викладача |
Назва предмету |
На 10-12 б., к-ть,% |
На 7-9 б., к-ть,% |
Середній бал |
Якісний показник |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Спецтехнологія |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чорна С.М. |
Техн.шт.робіт |
4 |
8 |
34 |
68 |
7,8 |
64,7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чорна С.М. |
Технол.мал.робіт |
1 |
12,5 |
25 |
73,5 |
7,9 |
87,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Король О.О. |
Спецтехнологія |
1 |
3 |
21 |
60 |
7,3 |
63 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мацалковський О.В. |
Технол. стол.роб |
- |
17 |
73,9 |
7,0 |
73,9 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Руденко Ю.В. |
Техн.звар.робіт |
1 |
7,7 |
25 |
64 |
7,3 |
71,8 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чередниченко С.Я. |
Технол.шт.робіт |
23 |
77,5 |
7,9 |
77,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чередниченко С.Я. |
Техн.монт. робіт |
- |
6 |
85,7 |
7,4 |
85,7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чередниченко С.Я. |
Техн. мал.робіт |
4 |
21 |
10 |
52,6 |
7,2 |
73,6 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чередниченко С.Я. |
Техн. лиц.робіт |
16 |
61,5 |
6,6 |
61,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Золотухіна А.М. |
Технологія |
2 |
5,7 |
22 |
62,9 |
7,1 |
71,6 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фальковський А.Ю. |
Спецтехнологія |
- |
15 |
60 |
6,7 |
60 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лисенко О.М. |
Технол. кам.робіт |
5 |
10 |
28 |
57 |
7,5 |
67,0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сакара О.Ю. |
Технол. стол.роб |
10 |
52 |
6,2 |
52 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сакара О.Ю. |
Технол. роботи на деревообробних верстатах |
2 |
11 |
9 |
47 |
6,3 |
58 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 6,8 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 68,6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Матеріалознавство |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чорна С.М. |
2 |
4 |
27 |
64,3 |
7,0 |
62,4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мацалковський О.В. |
- |
14 |
60,9 |
6,65 |
60,9 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Руденко Ю.В. |
1 |
2,6 |
24 |
61,5 |
7,3 |
64,1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чередниченко С.Я. |
4 |
5,5 |
99 |
70,7 |
7,1 |
74,2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фальковський А.Ю. |
37 |
52 |
6,8 |
52 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Король О.О. |
Електроматеріалознавство |
1 |
5 |
18 |
82 |
7,4 |
87 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сакара О.Ю. |
3 |
16 |
9 |
47 |
7 |
63 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету -7,0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 65,5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фальковський А.Ю. |
Будова та експлуатація бульдозерів |
- |
19 |
73 |
7 |
73 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 73 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фальковський А.Ю. |
Будова та експлуатація екскаваторів |
- |
14 |
70 |
6,9 |
70 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету – 6,9 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 70 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фальковський А.Ю. |
Роб.обл.бульдозер |
- |
13 |
65 |
7,1 |
65 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 7,1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник –65 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фальковський А.Ю. |
ПДР |
- |
33 |
72 |
7,1 |
72 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету – 7,1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник –72 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Король О.О. |
Електротехніка з основами пр.електроніки |
5 |
10 |
32 |
59 |
7,2 |
69 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету – 7,2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 69 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Король О.О. |
Електротехніка |
7 |
3,5 |
121 |
60,8 |
7,0 |
64,3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету – 7,0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 64,3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лисенко О.М. |
Будівельне креслення |
15 |
10 |
78 |
48 |
7,5 |
58 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лисенко О.М. |
Читання креслень |
12 |
16 |
43 |
56 |
7,6 |
72 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лисенко О.М. |
Технічне креслення |
1 |
2 |
20 |
40 |
6,3 |
42 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету – 7,1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 57,3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Птицина І.Г. |
Інформаційні технології |
14 |
4,7 |
152 |
51,5 |
7,1 |
56,3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 7,1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 56,3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Охорона праці |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чорна С.М. |
4 |
4,4 |
61 |
67,0 |
7,4 |
71,9 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чередніченко С.Я. |
11 |
55 |
6,5 |
55 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Руденко Ю.В. |
1 |
2,6 |
26 |
66,7 |
7,5 |
69,2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фальковський А.Ю. |
2 |
3 |
46 |
65 |
7 |
68 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Король О.О. |
1 |
4 |
14 |
64 |
7,0 |
68 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету – 6,9 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 66,4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Морозова О.С. |
ОГЕ та підприємн |
25 |
14,8 |
97 |
57,4 |
7,1 |
72,2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 7,1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 72,2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Золотухіна А.М. |
Організація |
2 |
11 |
11 |
61 |
7,4 |
67 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 7,4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 67,0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Золотухіна А.М. |
Фізіологія |
12 |
88 |
7,6 |
88 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 7,6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 88 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Золотухіна А.М. |
Устаткування |
2 |
11 |
11 |
61 |
7,6 |
72 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 7,6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 72 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Золотухіна А.М. |
Санітарія |
3 |
16,6 |
10 |
55,6 |
7,4 |
72,2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 7,4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 72,2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Золотухіна А.М. |
Калькуляція |
3 |
16,7 |
13 |
72,2 |
7,3 |
88,8 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 7,3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 88,8 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
На 10-12 б. |
На 7-9 б. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Золотухіна А.М. |
3 |
21 |
10 |
72 |
8,5 |
92,0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 8,3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 85,5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бандурко К.Ю. |
Основи правових знань |
7 |
7,6 |
60 |
55,5 |
6,8 |
63,8 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 6,8 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 63,8 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Король О.О. |
Основи енергоефективності |
4 |
4 |
77 |
71 |
7,3 |
75,0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предмету - 6,2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якісний показник – 75.0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Результати НДУ молодших спеціалістів: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лисенко О.М. |
Інженерне креслення |
6 |
55 |
5 |
45 |
9,0 |
100 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лисенко О.М. |
Будівельні конструкції |
1 |
10 |
5 |
45 |
7,1 |
55,0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сакара О.Ю. |
Теоретична механіка |
3 |
25 |
6 |
50 |
7,6 |
75 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сакара О.Ю. |
Інженерна геодезія |
3 |
25 |
6 |
50 |
7,8 |
75 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сакара О.Ю. |
Опір матеріалів |
3 |
25 |
6 |
50 |
7,6 |
75 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сакара О.Ю. |
Геодезична практика |
3 |
25 |
7 |
63,6 |
8,4 |
90,6 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чорна С.М. |
Будівельне матеріалознавсвтво |
- |
2- |
9 |
75 |
7,6 |
75 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Морозова О.С. |
Економічна теорія |
2 |
15,4 |
8 |
66,7 |
7,4 |
66,7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Король О.О. |
Електротехніка в будівництві |
3 |
27 |
7 |
64 |
8,4 |
91 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Воїнова Л.Л. |
Безпека життєдіяльності |
3 |
25 |
7 |
64 |
7,8 |
89 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Середній бал з предметів гр. МС-1: 7,8 Якісний показник: 79,
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
В цілому середній бал навчальних досягнень учнів ІІ та ІІІ ступенів навчання становить 7,13 ; якісний показник 66,5 % (минулорічні показники: 7.2 середній бал та якісний показник 65,6 %).
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
За підсумками 2019–2020 н. р. маємо такі результати із загальноосвітніх дисциплін:
№ з/п |
Викладач |
Предмет |
2018-2019 н. р. |
2019-2020 н. р. |
|||
Якість НДУ,% |
Середній бал |
Якість НДУ,% |
Середній бал |
||||
1 |
2 |
3 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
1. |
Якуніна С.Б. |
математика |
12,5 |
5,9 |
5,7 |
3,5 |
|
2. |
Степаненко Л.В. |
математика |
15,9 |
4,5 |
10,0 |
4,2 |
|
3. |
Бурдюгова Н.А. |
фізика |
9,0 |
4,6 |
8,0 |
4,2 |
|
астрономія |
34,6 |
6,5 |
28,0 |
7,1 |
|||
4. |
Нешпиль Т.О. |
хімія |
10,9 |
4,3 |
6,0 |
3,9 |
|
біологія |
11,0 |
4,6 |
9,6 |
4,3 |
|||
основи екології |
15,5 |
4,7 |
20,0 |
5,1 |
|||
5. |
Назарова Ю.А. |
українська мова |
5 |
4,6 |
12,2 |
4,25 |
|
укр. література |
14 |
4,8 |
19,3 |
5,0 |
|||
6. |
Палій Х.С. |
заруб. літ. |
25,5 |
5,5 |
35,6 |
5,7 |
|
англ. мова |
7,4 |
4,8 |
5,2 |
4,6 |
|||
7. |
Воїнова Л.Л. |
етика |
56,0 |
7,0 |
56,8 |
7,9 |
|
8.
|
Гринчак І.М. |
англ. мова |
17,5 |
5,3 |
20,4 |
4,8 |
|
українська література |
52,6 |
7,0 |
35,5 |
5,9 |
|||
9. |
Худенко М.С. |
історія України |
24,5 |
5,6 |
7,6 |
5,3 |
|
географія |
25,8 |
5,4 |
25,0 |
5,1 |
|||
людина і світ |
21,5 |
5,5 |
15,7 |
5,56 |
|||
10. |
Вангелій А.М. |
всесвітня історія |
35,8 |
5,5 |
22,8 |
5,1 |
|
історія України |
26,2 |
5,4 |
18,0 |
4,8 |
|||
громадянська освіта |
41,3 |
5,8 |
|||||
12. |
Руденко Ю.В. |
Захист Вітчизни |
54,0 |
6,7 |
51,4 |
6,6 |
|
13. |
Кім Р.А. |
фізкультура |
78,0 |
7,4 |
|||
14. |
Коротков В.М. |
фізкультура |
68,4 |
7,7 |
68,7 |
8,0 |
|
15. |
Білик Ю.Ю. |
фізкультура |
86,4 |
8,2 |
74,1 |
7,6 |
|
16. |
Птицина І.Г. |
інформатика |
40,0 |
6,3 |
47,1 |
6,1 |
|
17. |
Чорна С.М. |
технології |
73,2 |
7,6 |
64,3 |
7,3 |
|
18. |
Барвінська І.В. |
інформатика |
45,5 |
6,4 |
41,7 |
6,2 |
|
19. |
Фальковський А.Ю. |
технології |
45,0 |
6,4 |
50,0 |
6,7 |
|
Таким чином, якісний показник із загальноосвітніх дисциплін склав – 31,3% (минулорічний – 23%) , середній бал – 5,63.
Порівняно з минулим роком якість НДУ збільшився на 7,8%. Викладачі загальноосвітніх дисциплін врахували зауваження минулого року щодо об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до критеріїв державного стандарту загальноосвітньої підготовки і об’єктивно оцінили рівень НДУ.
Ваговим критерієм рівня навчальних досягнень учнів є державна підсумкова атестація. Цього року 65 учнів (гр. 31, 35, 37) були звільнені від складання ДПА у формі зовнішнього незалежного оцінювання законом «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань завершення 2019/2020 навчального року» від 18 червня 2020 року.
За результатами атестації учнів за 2019-2020 н. р. маємо таку успішність по групах:
Номер групи |
Кількістьть учнів |
Атестовано |
Не атестовано |
На 10-12 б. |
На 7-12 б. |
На 1-3 б. |
Середній бал |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
11 |
27 |
25 |
2 |
- |
2 |
20 |
5,2 |
15 |
19 |
17 |
2 |
- |
1 |
10 |
5,7 |
16 |
17 |
17 |
- |
- |
- |
3 |
5,7 |
17 |
21 |
18 |
3 |
- |
- |
15 |
5,3 |
21 |
27 |
26 |
1 |
- |
1 |
5 |
6,2 |
25 |
24 |
23 |
1 |
- |
2 |
11 |
5,5 |
27 |
26 |
26 |
- |
- |
- |
15 |
5,4 |
31 |
20 |
20 |
- |
- |
- |
13 |
5,8 |
35 |
19 |
19 |
- |
- |
1 |
7 |
5,6 |
37 |
26 |
26 |
- |
- |
- |
18 |
5,9 |
Т-3 |
26 |
23 |
3 |
- |
5 |
- |
6,6 |
Т-6 |
30 |
28 |
2 |
- |
6 |
- |
7,4 |
Т-10 |
18 |
18 |
- |
2 |
4 |
- |
7,7 |
Т-20 |
17 |
14 |
3 |
- |
9 |
- |
8,1 |
Т-26 |
15 |
15 |
- |
- |
9 |
- |
7,9 |
Т-23 |
15 |
15 |
- |
- |
3 |
- |
7,0 |
Т-33 |
14 |
13 |
1 |
1 |
4 |
- |
8,0 |
Т-36 |
8 |
8 |
- |
- |
1 |
- |
8,5 |
МС-1 |
11 |
10 |
1 |
- |
2 |
- |
7,7 |
ВСЬОГО: |
380 |
361 |
19 |
3 |
50 |
117 |
6,5 |
В цілому по училищу 3 учні закінчили навчальний рік на високому рівні (Лимонько А.В., Павлюк Я.П., Овсянюк Д.О.), 50 учнів – на достатньому. Всього по училищу якісний показник навчальних досягнень учнів склав – 13,9% (минулорічний – 21,1%). Серед учнів, які здобувають повну середню освіту, якісний показник склав –3,0 % (7 учнів навчаються на достатньому рівні). Минулорічний показник – 2,9%. Всього по училищу 51,7% учнів мають початковий рівень навчальних досягнень. Минулого навчального року показник був 43,2%. Найбільше таких учнів у групах І та ІІ курсів.
Головною метою виховної роботи у 2019-2020 навчальному році було створення безпечного освітнього середовища, формування в учнівської молоді ціннісних життєвих навичок; навчання дітей та дорослих безпечній взаємодії у освітньому процесі; захист дітей від насильства та зловживання з боку однолітків та дорослих (батьків, опікунів або працівників навчального закладу); формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації; формування у учнів правової культури та правової свідомості, сприяння підвищенню рівня знань та поінформованості молоді щодо реалізації та захисту своїх прав, гарантованих Конституцією та законами України у різних сферах життя, інформування молоді про гарантовані їм Конституцією та законами України права у відповідних сферах, зокрема через засоби масової інформації, шляхом запровадження телефонних гарячих ліній, впровадження демократичної культури через вироблення відповідних процедур для захисту прав дитини і формування демократичних цінностей: захищати права дитини, стати місцем безпечним для дитини, не лише фізичної безпеки, а й створення атмосфери довіри і взаємоповаги, де не має насильства та дискримінації.
Всі виховні заходи , які були заплановані , виконані.
Робота викладачів фізичного виховання у 2019-2020 навчальному році була спрямована на вирішення загально училищної методичної проблеми училища «Компетентний підхід до навчання і виховання, як важлива умова самовизначення,самореалізації особистості учня в сучасних умовах » та направлена на подальше впровадження нестандартних форм і методів роботи з учнями щодо удосконалення спортивної роботи, як під час проведення уроків так і позакласних заходів спортивного напрямку (комплексні уроки, легка атлетика, силова підготовка, гімнастика, спортивні ігри, професійно-прикладна підготовка, різноманітні змагання) .
За підсумками 2019-2020 навчального року в цілому по училищу якість фізичної підготовки склала 72,2%, середній бал-7,7 . За підсумками року не атестовано –10 учнів (минулорічні показники - якість НДУ –81,7%;; середній бал -8,1 не атестовано - 12 чоловік).
Педагогічний колектив ДНЗ «ВПУ № 2 м. Херсона» у цьому році завершив роботу над ІV етапом методичної проблеми «Компетентний підхід до навчання і виховання, як важлива умова самовизначення, самореалізації особистості учнів у сучасних умовах».
За навчальний рік колектив має певні надбання з реалізації даної проблеми це робота з удосконалення впровадження в освітній процес педагогічних, інформаційно-комунікаційних та виробничих технологій, яка передбачала формування у учнів поняття інформаційного простору засобами досягнень сучасної науки, сприянню формування і виховання освіченого, професійно здібного кваліфікованого робітника, молодшого спеціаліста. За допомогою педагогічних, інформаційно – комунікаційних та виробничих технологій педагоги розвивали фахові здібності, постійно підвищували свій кругозір, які в подальшому сприяли підвищенню ефективності процесу навчання учнів, якості сприйняття та засвоєння навчального матеріалу. Як результат з опанування технологій , педагоги брали участь у обласних, Всеукраїнських вебінарах, семінарах, конкурсах, майстер – класах на яких практично демонстрували свій досвід роботи.
Протягом року в училищі проведені колективні методичні заходи:
нетрадиційні форми проведення педагогічних рад – 2
експрес конференція – «Аналіз результативності навчально – виховного процесу
за І семестр 2019-2020 н. р.»;
конференція – «Формування інноваційної компетентності педагога як умова якісного освітнього процесу в ПТНЗ».
навчальні семінари –4:
семінар – практикум «Концепція національно – патріотичного виховання в системі освіти України» (заступник директора з ВР Суворова О.І.);
семінару - практикуму »Компетентний педагог. Який він?» (методист училища Король С.О);
семінару - практикуму » Сучасні методи та інноваційні технології навчання» (методист училища Данильченко Н.В.);
методичний семінар «Дидактичні вимоги до сучасного уроку виробничого навчання (методист училища Король С.О.);
тренінг -1:
«Бар’єри спілкування» ( практичний психолог Бартошук М.М.);
патріотичний квест -1
«Я люблю Україну» (заступник директора з ВР Суворова О.І.);
- творчі звіти, портрети – 10
- Воїнова Л.Л.. – «Системне формування життєвої компетентності та виховання гармонійної особистості на уроках етики».
- Король О.О. – «Розвиток критичного мислення в учнів на уроках електротехніки шляхом впровадження інноваційних технологій навчання».
- Худенко М.С.– «Компетентний підхід до навчання і виховання як важлива умова самовизначення, самореалізації особистості учня в сучасних умовах»;
- Вангелій А.М – «Формування національної самосвідомості учнів на уроках історії та в позаурочний час».
- Якуніна С.Б.- «Активізація пізнавальної діяльності учнів».
- Назарова Ю.А.- «Особистісно зорієнтоване навчання на уроках української мови та літератури».
- Білик Ю.Ю.- «Впровадження в освітній процес козацької педагогіки».
- Назарова І.М.- «Впровадження в процес професійного навчання майбутніх робітників інноваційних форм і методів навчання».
- Хмельов В.М.- «Формування професійних компетентностей на уроках виробничого навчання електромонтерів».
- Гончарова Л.Д.- «Створення умов особистості відносно до її здібностей і власних інтересів вільного формування нею світоглядної позиції».
- конкурси фахової майстерності – 7
- Всеукраїнська Теоретична Олімпіада «ТО KnaufMGK – 2019 Ukraine» для викладачів спецдисциплін за професією «Монтажник гіпсокартонних конструкцій (Чередниченко С.Я. – ІІІ місце);
- обласний конкурс-естафета педагогічних здивувань: мої професійні досягнення, номінація «Викладачі загальноосвітньої підготовки»
(Гринчак І.М. – ІІ місце);
- обласний (заочний) конкурс на кращу методичну розробку виховних заходів «Перлина натхнення» у номінації «Професійно-технічні навчальні заклади» (Бурдюгова Н.А.- ІІ місце;Чередниченко С.Я., Бартошук М.М..– ІІІ місце);
- відбірковий етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності WorldSkills Ukraine (Постриган Р – І місце);
- ІІ етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності серед учнів ЗП (ПТ)О з професії» «Електрогазозварник » ( Погребняк М - ІІ місце,.); обласна
- Всеукраїнський громадський огляд – конкурс стану умов і охорони праці в навчальних закладах МОН України (Король С.О., Золотухіна А.М., Межевікін А.В. – грошова винагорода за активну участь );
- обласна олімпіада з охорони праці (Лісневський Д.- V місце).
Протягом навчального року викладачі та майстри в/н були учасниками обласних нарад, конференцій, науково-практичних семінарів, брали участь у роботі творчих груп,конкурсах педагогічної майстерності відповідно до плану роботи НМЦ ПТО у Херсонській області.
А також у період карантину значна кількість педагогів плідно займалися в мережі Інтернет щодо опанування різних платформ навчання про що свідчать копії сертифікатів, які надали до методичного кабінету ( 116 примірників ).
Найактивнішими учасниками були педагоги : Бурдюгова Н.А. (26), Нешпиль Т.О. (24), Гринчак І.М.(16),Білик Ю.Ю. (14),Воїнова Л.Л.(9), Вангелій А.М. (7), Чередниченко С.Я. (7), Суворова О.І. (7), Палій Х.С. (6).
А також у цьому навчальному році педагоги закладу брали активну участь у розповсюджені власного досвіду у таких виданнях , як: Онлайн – журнал «Профтехосвіта Херсонщини, Сайт Всеосвіта , Каталог «Відкритий урок, «Освітній проект «На урок» Всього до друку було надано 112 робіт.
У 2019 - 2020 навчальному році педагогічні працівники продовжили роботу з удосконалення КМЗ предметів та професій, над зміцненням НМБ закладу. Практично завершили роботу щодо створення навчальної майстерні для підготовки кваліфікованих робітників з професії монтажник – складальник метало пластикових конструкцій.
Завершили роботу з улаштування покрівлі майстерні механізаторів. Виконали поточні ремонти секцій № 11, 12 в гуртожитку училища, а також виготовлено та улаштовано дерев’яні блоки для секцій № 11, 12.
Державне замовлення на підготовку кваліфікованих робітників та молодших бакалаврів на 2020 -2021 н. р. складало 225 чоловік із них: 210 чол. кваліфіковані робітники та 15чол. - молодші бакалаври. На 01.09 2020 р. комплектування навчальних груп виконано на 85 % (191 чол.), а саме: молодші бакалаври – 17 чол., кваліфіковані робітники – 174 чол..
У зв’язку з тим, що набір учнів продовжено до 01.11.2020 р.
аналіз комплектування закладу учнями на 2020-2021 н. р. розглянемо окремо на засіданні педагогічної ради у листопаді 2020 року.
Головним завданням для педагогічного колективу на 2020-2021 н. р.
є виконання заходів, які накреслені в робочому плані роботи училища.
Основним напрямком в роботі педагогічного колективу є наступне:
- 1. Оновлення змісту освітнього процесу для цього:
1.1 Модернізувати навчальне середовища шляхом поповнення сучасним інструментом, обладнанням, пристроями, засобами сучасної малої механізації.
1.2 Корегування у змісті робочих навчальних програм з метою удосконаленням стандартів професійної підготовки.
1.3 Упровадження в освітній процес сучасних педагогічних, виробничих технологій навчання .
- 2. Залучення до покращення підготовки кваліфікованих робітників,молодших бакалаврів для будівельної галузі соціальних партнерів, роботодавців.
- 3. Вивчення ринку праці.
- 4. Контроль якості освіти.
- 5. Збереженням контингенту та робота з батьками щодо зменшення пропусків занять їх дітей.
- 6. Залучення додаткових фінансових коштів та ресурсів шляхом збільшення надходжень від виробничої діяльності учнів, комерційної діяльності гуртожитку,надання освітянських та інших послуг.
- 7. Удосконалення форм і методів профорієнтаційної роботи з учнями шкіл, населенням міста і області.
- 8. Постійна робота з підбору, омолодження педагогічних кадрів.