АНАЛІЗ РОБОТИ

педагогічного колективу ДНЗ «ВПУ № 2 м. Херсона»

з підготовки робітничих кадрів та молодших спеціалістів за 2019-2020 навчальний рік та завдання колективу щодо роботи у новому 2020-2021 навчальному році.


У 2019 - 2020 навчальному році педагогічний колектив училища продовжив роботу над оновленням, удосконаленням змісту навчального середовища. Педагоги  закладу працювали над упровадженням у практику роботи ефективних методів навчання, спрямовуючи свою роботу на поступове підвищення рівня навчальних досягнень учнів , на всебічний розвиток особистості, чому сприяла організація як урочної так і позакласної роботи з предметів та професій. А також педагогічний колектив за період карантину самостійно опанував елементи технології дистанційного навчання та упроваджував їх на освітянських платформах.

За підсумками навчального року маємо такі результати з професійно – теоретичної підготовки у розрізі предметів:

Прізвище викладача

Назва предмету

На 10-12 б.,

к-ть,%

На 7-9 б.,

к-ть,%

Середній

бал

Якісний показник

1

2

3

4

5

6

7

8

Спецтехнологія

Чорна С.М.

Техн.шт.робіт

4

8

34

68

7,8

64,7

Чорна С.М.

Технол.мал.робіт

1

12,5

25

73,5

7,9

87,5

Король О.О.

Спецтехнологія

1

3

21

   60

7,3

63

Мацалковський О.В.

Технол. стол.роб

-

 

17

73,9

7,0

73,9

Руденко Ю.В.

Техн.звар.робіт

1

7,7

25

64

7,3

71,8

Чередниченко С.Я.

Технол.шт.робіт

   

23

77,5

7,9

77,5

Чередниченко С.Я.

Техн.монт. робіт

-

 

6

85,7

7,4

85,7

Чередниченко С.Я.

Техн. мал.робіт

4

21

10

52,6

7,2

73,6

Чередниченко С.Я.

Техн. лиц.робіт

   

16

61,5

6,6

61,5

Золотухіна А.М.

Технологія

2

5,7

22

62,9

7,1

71,6

Фальковський А.Ю.

Спецтехнологія

-

 

15

60

6,7

60

Лисенко О.М.

Технол. кам.робіт

5

10

28

57

7,5

67,0

Сакара О.Ю.

Технол. стол.роб

   

10

52

6,2

52

Сакара О.Ю.

Технол. роботи на деревообробних верстатах

2

11

9

47

6,3

58

Середній бал з предмету -   6,8

Якісний показник – 68,6

Матеріалознавство

Чорна С.М.

 

2

4

27

64,3

7,0

62,4

Мацалковський О.В.

 

-

 

14

60,9

6,65

60,9

Руденко Ю.В.

 

1

2,6

24

61,5

7,3

64,1

Чередниченко С.Я.

 

4

5,5

99

70,7

7,1

74,2

Фальковський А.Ю.

     

37

52

6,8

52

Король О.О.

Електроматеріалознавство

1

5

18

82

7,4

87

Сакара О.Ю.

 

3

16

9

47

7

63

Середній бал з предмету -7,0

Якісний показник – 65,5

Фальковський А.Ю.

Будова та експлуатація бульдозерів

-

 

19

73

7

73

Середній бал з предмету - 7

Якісний показник – 73

Фальковський А.Ю.

Будова та експлуатація екскаваторів

-

 

14

70

6,9

         70

Середній бал з предмету – 6,9

Якісний показник – 70

Фальковський А.Ю.

Роб.обл.бульдозер

-

 

13

65

7,1

         65

Середній бал з предмету - 7,1

Якісний показник –65

Фальковський А.Ю.  

Роб.обл.екскавато

   

15

58

6,8

        58

 

Середній бал з предмету - 6,8

Якісний показник –58,0

Фальковський А.Ю.

ПДР

-

 

33

72

7,1

72

Середній бал з предмету – 7,1

Якісний показник –72

Король О.О.

Електротехніка з основами пр.електроніки

5

10

32

59

7,2

69

Середній бал з предмету – 7,2

Якісний показник – 69

Король О.О.

Електротехніка

7

3,5

121

60,8

7,0

64,3

Середній бал з предмету – 7,0

Якісний показник – 64,3

Лисенко О.М.

Будівельне креслення

15

10

78

48

7,5

58

Лисенко О.М.

Читання креслень

       12

16

43

56

7,6

72

Лисенко О.М.

Технічне креслення

     1

2

20

40

6,3

42

Середній бал з предмету – 7,1

Якісний показник – 57,3

Птицина І.Г.

Інформаційні   технології

14

4,7

152

51,5

7,1

56,3

Середній бал з предмету -   7,1

Якісний показник – 56,3

Охорона праці

Чорна С.М.

 

4

4,4

61

67,0

7,4

71,9

Чередніченко С.Я.

     

11

55

6,5

           55

Руденко Ю.В.

 

1

2,6

26

66,7

7,5

69,2

Фальковський А.Ю.

 

2

3

46

65

7

68

Король О.О.

 

1

4

14

64

7,0

68

Середній бал з предмету – 6,9

Якісний показник – 66,4

Морозова О.С.

ОГЕ та підприємн

25

14,8

97

57,4

7,1

           72,2

Середній бал з предмету -   7,1

Якісний показник – 72,2

Золотухіна А.М.

Організація

2

11

11

61

7,4

67

Середній бал з предмету - 7,4

Якісний показник – 67,0

Золотухіна А.М.

Фізіологія

   

12

88

7,6

88

Середній бал з предмету -   7,6

Якісний показник – 88

Золотухіна А.М.

Устаткування

2

11

11

61

7,6

72

Середній бал з предмету -   7,6

Якісний показник – 72

Золотухіна А.М.

Санітарія

3

16,6

10

55,6

7,4

72,2

Середній бал з предмету - 7,4

Якісний показник – 72,2

Золотухіна А.М.

Калькуляція

3

16,7

13

72,2

7,3

88,8

Середній бал з предмету - 7,3

Якісний показник – 88,8

 

На 10-12 б.

На 7-9 б.

     

Золотухіна А.М.

 

3

21

10

72

8,5

92,0

Середній бал з предмету - 8,3

Якісний показник – 85,5

Бандурко К.Ю.

Основи правових знань

7

7,6

60

55,5

6,8

63,8

Середній бал з предмету - 6,8

Якісний показник – 63,8

Король О.О.

Основи енергоефективності

4

4

77

71

         7,3

         75,0

Середній бал з предмету - 6,2

Якісний показник – 75.0

Результати НДУ молодших спеціалістів:

Лисенко О.М.

Інженерне креслення

6

55

5

45

9,0

100

Лисенко О.М.

Будівельні конструкції

1

10

5

45

7,1

55,0

Сакара О.Ю.

Теоретична механіка

3

25

6

50

7,6

75

Сакара О.Ю.

Інженерна геодезія

3

25

6

50

7,8

75

Сакара О.Ю.

Опір матеріалів

3

25

6

50

7,6

75

Сакара О.Ю.

Геодезична практика

3

25

7

63,6

8,4

90,6

Чорна С.М.

Будівельне матеріалознавсвтво

-

2-

9

75

         7,6

75

Морозова О.С.

Економічна теорія

2

15,4

8

66,7

7,4

66,7

Король О.О.

Електротехніка в будівництві

3

27

7

64

8,4

91

Воїнова Л.Л.

Безпека життєдіяльності

3

25

7

64

7,8

89

Середній бал з предметів гр. МС-1: 7,8

Якісний показник: 79,

 

В цілому середній бал навчальних досягнень учнів ІІ та ІІІ ступенів навчання становить 7,13 ; якісний показник 66,5   % (минулорічні показники: 7.2 середній бал та якісний показник 65,6 %).

        

 

                                                   

 

 

За підсумками 2019–2020 н. р. маємо такі результати із загальноосвітніх дисциплін:

з/п

Викладач

Предмет

2018-2019 н. р.

2019-2020 н. р.

Якість

НДУ,%

Середній

бал

Якість

НДУ,%

Середній

бал

1

2

3

6

7

8

9

1.

Якуніна С.Б.

математика

12,5

5,9

5,7

3,5

2.

Степаненко Л.В.

математика

15,9

4,5

10,0

4,2

3.

Бурдюгова Н.А.

фізика

9,0

4,6

8,0

4,2

астрономія

34,6

6,5

28,0

7,1

4.

Нешпиль Т.О.

хімія

10,9

4,3

6,0

3,9

біологія

11,0

4,6

9,6

4,3

основи екології

15,5

4,7

20,0

5,1

5.

Назарова Ю.А.

українська мова

5

4,6

12,2

4,25

укр. література

14

4,8

19,3

5,0

6.

Палій Х.С.

заруб. літ.

25,5

5,5

35,6

5,7

англ. мова

7,4

4,8

5,2

4,6

7.

Воїнова Л.Л.

етика

56,0

7,0

56,8

7,9

8.

 

Гринчак І.М.

англ. мова

17,5

5,3

20,4

4,8

українська література

52,6

7,0

35,5

5,9

9.

Худенко М.С.

історія України

24,5

5,6

7,6

5,3

географія

25,8

5,4

25,0

5,1

людина і світ

21,5

5,5

15,7

5,56

10.

Вангелій А.М.

всесвітня історія

35,8

5,5

22,8

5,1

історія України

26,2

5,4

18,0

4,8

громадянська освіта

   

41,3

5,8

12.

Руденко Ю.В.

Захист Вітчизни

54,0

6,7

51,4

6,6

13.

Кім Р.А.

фізкультура

   

78,0

7,4

14.

Коротков В.М.

фізкультура

68,4

7,7

68,7

8,0

15.

Білик Ю.Ю.

фізкультура

86,4

8,2

74,1

7,6

16.

Птицина І.Г.

інформатика

40,0

6,3

47,1

6,1

17.

Чорна С.М.

технології

73,2

7,6

64,3

7,3

18.

Барвінська І.В.

інформатика

45,5

6,4

41,7

6,2

19.

Фальковський А.Ю.

технології

45,0

6,4

50,0

6,7

               

            Таким чином, якісний показник із загальноосвітніх дисциплін склав – 31,3% (минулорічний – 23%) , середній бал – 5,63.

Порівняно з минулим роком якість НДУ збільшився на 7,8%. Викладачі загальноосвітніх дисциплін врахували зауваження минулого року щодо об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до критеріїв державного стандарту загальноосвітньої підготовки і об’єктивно оцінили рівень НДУ.

Ваговим критерієм рівня навчальних досягнень учнів є державна підсумкова атестація. Цього року 65 учнів (гр. 31, 35, 37) були звільнені від складання ДПА у формі зовнішнього незалежного оцінювання законом «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань завершення 2019/2020 навчального року» від 18 червня 2020 року.

           

       За результатами атестації учнів за 2019-2020 н. р. маємо таку успішність по групах:

Номер

групи

Кількістьть

учнів

Атестовано

Не

атестовано

На

10-12 б.

На             7-12 б.

На

1-3 б.

Середній

бал

1

2

3

4

5

6

7

8

11

27

25

2

-

2

20

5,2

15

19

17

2

-

1

10

5,7

16

17

17

-

-

-

3

5,7

17

21

18

3

-

-

15

5,3

21

27

26

1

-

1

5

6,2

25

24

23

1

-

2

11

5,5

27

26

26

-

-

-

15

5,4

31

20

20

-

-

-

13

5,8

35

19

19

-

-

1

7

5,6

37

26

26

-

-

-

18

5,9

Т-3

26

23

3

-

5

-

6,6

Т-6

30

28

2

-

6

-

7,4

Т-10

18

18

-

2

4

-

7,7

Т-20

17

14

3

-

9

-

8,1

Т-26

15

15

-

-

9

-

7,9

Т-23

15

15

-

-

3

-

7,0

Т-33

14

13

1

1

4

-

8,0

Т-36

8

8

-

-

1

-

8,5

МС-1

11

10

1

-

2

-

7,7

ВСЬОГО:

380

361

19

3

50

117

6,5

 В цілому по училищу 3 учні закінчили навчальний рік на високому рівні (Лимонько А.В., Павлюк Я.П., Овсянюк Д.О.), 50 учнів – на достатньому. Всього по училищу якісний показник навчальних досягнень учнів склав – 13,9% (минулорічний – 21,1%). Серед учнів, які здобувають повну середню освіту, якісний показник склав –3,0 % (7 учнів навчаються на достатньому рівні). Минулорічний показник – 2,9%. Всього по училищу 51,7% учнів мають початковий рівень навчальних досягнень. Минулого навчального року показник був 43,2%. Найбільше таких учнів у групах І та ІІ курсів.

Головною метою виховної роботи у 2019-2020 навчальному році було створення безпечного освітнього середовища, формування в учнівської молоді ціннісних життєвих навичок; навчання дітей та дорослих безпечній взаємодії у освітньому процесі; захист дітей від насильства та зловживання з боку однолітків та дорослих (батьків, опікунів або працівників навчального закладу); формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації; формування у учнів правової культури та правової свідомості, сприяння підвищенню рівня знань та поінформованості молоді щодо реалізації та захисту своїх прав, гарантованих Конституцією та законами України у різних сферах життя, інформування молоді про гарантовані їм Конституцією та законами України права у відповідних сферах, зокрема через засоби масової інформації, шляхом запровадження телефонних гарячих ліній, впровадження демократичної культури через вироблення відповідних процедур для захисту прав дитини і формування демократичних цінностей: захищати права дитини, стати місцем безпечним для дитини, не лише фізичної безпеки, а й створення атмосфери довіри і взаємоповаги, де не має насильства та дискримінації.

Всі виховні заходи , які були заплановані , виконані.

Робота викладачів фізичного виховання у 2019-2020 навчальному році була спрямована на вирішення загально училищної методичної проблеми училища «Компетентний підхід до навчання і виховання, як важлива умова самовизначення,самореалізації особистості учня в сучасних умовах » та направлена на подальше впровадження нестандартних форм і методів роботи з учнями щодо удосконалення спортивної роботи, як під час проведення уроків так і позакласних заходів спортивного напрямку (комплексні уроки, легка атлетика, силова підготовка, гімнастика, спортивні ігри, професійно-прикладна підготовка, різноманітні змагання) .

За підсумками 2019-2020 навчального року в цілому по училищу якість фізичної підготовки склала 72,2%, середній бал-7,7 . За підсумками року не атестовано –10 учнів (минулорічні показники - якість НДУ –81,7%;; середній бал -8,1 не атестовано - 12 чоловік).

Педагогічний колектив ДНЗ «ВПУ № 2 м. Херсона» у цьому році завершив роботу над ІV етапом методичної проблеми «Компетентний підхід до навчання і виховання, як важлива умова самовизначення, самореалізації особистості учнів у сучасних умовах».

    За навчальний рік колектив має певні надбання з реалізації даної проблеми це робота з удосконалення впровадження в освітній процес педагогічних, інформаційно-комунікаційних та виробничих технологій, яка передбачала формування у учнів поняття інформаційного простору засобами досягнень сучасної науки, сприянню формування і виховання освіченого, професійно здібного кваліфікованого робітника, молодшого спеціаліста. За допомогою педагогічних, інформаційно – комунікаційних та виробничих технологій педагоги розвивали фахові здібності, постійно підвищували свій кругозір, які в подальшому сприяли підвищенню ефективності процесу навчання учнів, якості сприйняття та засвоєння навчального матеріалу. Як результат з опанування технологій , педагоги брали участь у обласних, Всеукраїнських вебінарах, семінарах, конкурсах, майстер – класах на яких практично демонстрували свій досвід роботи.

 

Протягом року в училищі проведені колективні методичні заходи:

нетрадиційні форми проведення педагогічних рад – 2

експрес конференція – «Аналіз результативності навчально – виховного процесу

за І семестр 2019-2020 н. р.»;

конференція – «Формування інноваційної компетентності педагога як умова якісного освітнього процесу в ПТНЗ».

навчальні семінари –4:

семінар – практикум «Концепція національно – патріотичного виховання в системі освіти України» (заступник директора з ВР Суворова О.І.);

семінару - практикуму »Компетентний педагог. Який він?» (методист училища Король С.О);

семінару - практикуму » Сучасні методи та інноваційні технології навчання» (методист училища Данильченко Н.В.);

методичний семінар «Дидактичні вимоги до сучасного уроку виробничого навчання (методист училища Король С.О.);

тренінг -1:

«Бар’єри спілкування» ( практичний психолог Бартошук М.М.);

патріотичний квест -1

«Я люблю Україну» (заступник директора з ВР Суворова О.І.);

  • творчі звіти, портрети – 10

 

  • Воїнова Л.Л.. – «Системне формування життєвої компетентності та виховання гармонійної особистості на уроках етики».
  • Король О.О. – «Розвиток критичного мислення в учнів на уроках електротехніки шляхом впровадження інноваційних технологій навчання».
  • Худенко М.С.– «Компетентний підхід до навчання і виховання як важлива умова самовизначення, самореалізації особистості учня в сучасних умовах»;
  • Вангелій А.М – «Формування національної самосвідомості учнів на уроках історії та в позаурочний час».
  • Якуніна С.Б.- «Активізація пізнавальної діяльності учнів».
  • Назарова Ю.А.- «Особистісно зорієнтоване навчання на уроках української мови та літератури».
  • Білик Ю.Ю.- «Впровадження в освітній процес козацької педагогіки».
  • Назарова І.М.- «Впровадження в процес професійного навчання майбутніх робітників інноваційних форм і методів навчання».
  • Хмельов В.М.- «Формування професійних компетентностей на уроках виробничого навчання електромонтерів».
  • Гончарова Л.Д.- «Створення умов особистості відносно до її здібностей і власних інтересів вільного формування нею світоглядної позиції».
  • конкурси фахової майстерності – 7
  • Всеукраїнська Теоретична Олімпіада «ТО KnaufMGK – 2019 Ukraine» для викладачів спецдисциплін за професією «Монтажник гіпсокартонних конструкцій (Чередниченко С.Я. – ІІІ місце);

-         обласний конкурс-естафета педагогічних здивувань: мої професійні досягнення, номінація «Викладачі загальноосвітньої підготовки»

(Гринчак І.М. – ІІ місце);

-       обласний (заочний) конкурс на кращу методичну розробку виховних заходів «Перлина натхнення» у номінації «Професійно-технічні навчальні заклади» (Бурдюгова Н.А.- ІІ місце;Чередниченко С.Я., Бартошук М.М..– ІІІ місце);

-       відбірковий етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності WorldSkills Ukraine (Постриган Р – І місце);

-       ІІ етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності серед учнів ЗП (ПТ)О з професії» «Електрогазозварник » ( Погребняк М - ІІ місце,.); обласна

-         Всеукраїнський громадський огляд – конкурс стану умов і охорони праці в навчальних закладах МОН України (Король С.О., Золотухіна А.М., Межевікін А.В. – грошова винагорода за активну участь );

-       обласна олімпіада з охорони праці (Лісневський Д.- V місце).

Протягом навчального року викладачі та майстри в/н були учасниками обласних нарад, конференцій, науково-практичних семінарів, брали участь у роботі творчих груп,конкурсах педагогічної майстерності відповідно до плану роботи НМЦ ПТО у Херсонській області.

А також у період карантину значна кількість педагогів плідно займалися в мережі Інтернет щодо опанування різних платформ навчання про що свідчать копії сертифікатів, які надали до методичного кабінету ( 116 примірників ).

Найактивнішими учасниками були педагоги : Бурдюгова Н.А. (26), Нешпиль Т.О. (24), Гринчак І.М.(16),Білик Ю.Ю. (14),Воїнова Л.Л.(9), Вангелій А.М. (7), Чередниченко С.Я. (7), Суворова О.І. (7), Палій Х.С. (6).

А також у цьому навчальному році педагоги закладу брали активну участь у розповсюджені власного досвіду у таких виданнях , як: Онлайн – журнал «Профтехосвіта Херсонщини, Сайт Всеосвіта , Каталог «Відкритий урок, «Освітній проект «На урок» Всього до друку було надано 112 робіт.

У 2019 - 2020 навчальному році педагогічні працівники продовжили роботу з удосконалення КМЗ предметів та професій, над зміцненням НМБ закладу. Практично завершили роботу щодо створення навчальної майстерні для підготовки кваліфікованих робітників з професії монтажник – складальник метало пластикових конструкцій.

Завершили роботу з улаштування покрівлі майстерні механізаторів. Виконали поточні ремонти секцій № 11, 12 в гуртожитку училища, а також виготовлено та улаштовано дерев’яні блоки для секцій № 11, 12.

Державне замовлення на підготовку кваліфікованих робітників та молодших бакалаврів на 2020 -2021 н. р. складало 225 чоловік із них: 210 чол. кваліфіковані робітники та 15чол. - молодші бакалаври. На 01.09 2020 р. комплектування навчальних груп виконано на 85 % (191 чол.), а саме: молодші бакалаври – 17 чол., кваліфіковані робітники – 174 чол..

У зв’язку з тим, що набір учнів продовжено до 01.11.2020 р.

аналіз комплектування закладу учнями на 2020-2021 н. р. розглянемо окремо на засіданні педагогічної ради у листопаді 2020 року.

        Головним завданням для педагогічного колективу на 2020-2021 н. р.

є виконання заходів, які накреслені в робочому плані роботи училища.

         Основним напрямком в роботі педагогічного колективу є наступне:

  1. 1.      Оновлення змісту освітнього процесу для цього:

1.1 Модернізувати навчальне середовища шляхом поповнення сучасним інструментом, обладнанням, пристроями, засобами сучасної малої механізації.

1.2 Корегування у змісті робочих навчальних програм з метою удосконаленням стандартів професійної підготовки.

1.3 Упровадження в освітній процес сучасних педагогічних, виробничих технологій навчання .

  1. 2.      Залучення до покращення підготовки кваліфікованих робітників,молодших бакалаврів для будівельної галузі соціальних партнерів, роботодавців.
  2. 3.      Вивчення ринку праці.
  3. 4.      Контроль якості освіти.
  4. 5.     Збереженням контингенту та робота з батьками щодо зменшення пропусків занять їх дітей.
  5. 6.     Залучення додаткових фінансових коштів та ресурсів шляхом збільшення надходжень від виробничої діяльності учнів, комерційної діяльності гуртожитку,надання освітянських та інших послуг.
  6. 7.     Удосконалення форм і методів профорієнтаційної роботи з учнями шкіл, населенням міста і області.
  7. 8.     Постійна робота з підбору, омолодження педагогічних кадрів.